Tuesday, September 1, 2009

kisah saye sebijik oren

Tuesday, September 1, 2009

setelah beberapa bulan teman memandu seekor oren ini
akhirnya...
teman telah berjaya melukakanbeliau
skirt beliau terlalu labuh
sehingga skirt itu mencium divider

tempat kejadian adalah di institut pengajian siswazah (IPS) unibersiti teeeeettttt
*ceh macam orang tatau ko kat mane skang aan*
masa kejadian sebenornya aan ngah rushing nak gi lab
ditambah keadaan jalan yang sangat amat sempit
plus lagik pasang radio kekuat
maka..masa skirt beliau tersangkut skit tuh tak dengor
huhuhuhu

mek cuak gile time tuh
memang hati tak tenang
tensi ditambah kecelaruan ngan keje lab...
huhuhuhu
terus call incek akbar
of cos la ngadu2 kan
sebabnye risau kang ayahanda membebel 7 hari 7 malam
petang tuh terus zaaaas gi perodua
sekali tanya...
cat 1/2 bumper = RM180
*fengsannn!!!*

esoknye gi bangi...
sekali incek akbar tepuk dahi
die kate minor scratch je

minor kah? apak ku walaupon rabun..matenye sangat tajam oke bab2 kereta nirhhhh

die kate tak payah paint

dan hasilnya.....

oh hasil kretibiti boipren ku ittew. kiot je tangan tuh kannnn

dan yang membanggakan...menyeronokkan dan segala me me lahhhh
*bukan memey okeh sebutan die!!*
kos nye hanyalah RM 11 sahaja...miahahahahahhahaha
jimat duit mek seratus lebih
memang ttibe terasa sayang kat incek akbar
lalalalalalalala

sile abaikan TRD yang tak cukup besor utk menampung calar itu
buat sementara okehla tuh
kitorang nak carik yang beso sket peh ni

dan benar seperti dijangka
dari jauh ayahanda udah nampak dan bertanya :
"apasal ada cap2 tangan kat kerete?"
dan mek menjawab "saja..."
dalam hati sebenarnye puhhhh lega gile dah tampal
kalo tak...cair taik tinge dengor bebelan beliau..hehehhehhe

p/s : kak..adik tau ko bace entry ni. sile diam2 dan jangan kasik tau derang eh. lebiu la kak!!



4 comments:

atty's said...

wahahhaa..nasib ade idea yg bernas leh dipakai guna.

*ayu* said...

incik akbar paaaaannddaaii!!! yay yay! :P

cikpingu said...

sgt kreatif ek..
tp klu buh pic buah oren kat situ pun ok jgk kan... hehe..

Wangi74 said...

Aah sungguh creative...