Friday, April 16, 2010

bila kita ada di atas

Friday, April 16, 2010
masa mula2.. masih kat bawah
time tuh mengutuk sumpah seranah orang yang kat atas
kata org kat atas tuh lupa diri
ha.. sekarang ader kat atas
sendiri mau ingatla
itu perkara biasa
in any situation in any condition

dunia belog pon same
yeah rite, dulu diri sendiri pon macam teruja gile2
wahhh.. si polan A dapat duhet riban riban from XYZ
sipolan B dpt sponsor dr si ZYX
perghh.. mate juling2 ni nengok
dan timbullah satu semangat
'aku juga mau ape yg die ade'

tapi sekarang.. bile pikir
ahh... malas
komitmen aku pada belaja lebih tinggi drp theorangelily
bukan maksudnye tak sayang theorangelily ini
tipu.. ai sayang gile ngan theorangelily
tapi to gain sumting i have to loss someting
wic in my current situation
i would rather loss my belog *separuh hati* than my study
gile ape
kalo setadi tunggang tebalik aku kene bayor 100k for now
sape nak bayor?
ko? die?

sekarang jadik isu
pelopor or whatsoever
yeah, i do agree...
she's not the pioneer
aku tak kate aku tak suke die
or aku tak kate aku suke die
bace betul2..
aku aderlah neutral
dulu aku PERNAH kagum gile dengan die

aku setuju bile kamu berada di atas..
jangan lupe kamu pernah berada di bawah

dan bile dah di atas
jangan sekali2 menipu
lupe agaknya karma ye
jangan mengiyakan sesuatu yang bukan milik kite.. x baik ooooo
pulangkan hak itu kepada mereka
mereka yang berhak itu sendiri tidak mencanang
jangan disebabkan kamu dah ade di ruang paling atas.. kamu beranggapan kamu bulih menipu seantero dunia
ingat lah.. manusia sekarang ni bersepah yang cerdik
informasi di hujung jari

macam kamu kate dulu
hidup ini ibarat roda
kadang kat atas
tup2 esok lusa tulat sape tau.. tersungkur ke bawah
manusia ni banyak ragammmm

aku x kisah die dapat itu ini
sedikit pon tak terlintas kejelesan
sebab aku percaya rezeki itu Allah yang tentukan
dan insyaAllah rezeki aku sedang aku gali
sebab itu usaha die
"man jadda wajada"
tapi kadang2...
bersederhanalah sentiasa

aih.. entry berani mati tol lah arini
jangan ader yang nak mentembak aku ye
aku nak exam ni
menulis entry ni dianggap melepaskan ketensionan
dengan harapan jerawat di dahi hilang terus


3 comments:

alien said...

tembak die~
tembak~!!!

lily lotus said...

haha..tetiba jerawat jadi kambing hitamkan :P

theorangelily said...

alien : 18 PG tidak dibenarkan di sini :P

kak lily : eh betul ape. heheh