Wednesday, March 18, 2009

anak

Wednesday, March 18, 2009
aih, letih menjaga anak, baru seminggu jaga dah rasa nak surrender. tp kesian plak kan kalo surrender. sape nak jaga makan minum die tuh..huhu

kenape? nak tengok ke anak aan??? errr errr...anak aan ni mmg pemalu ngan org. susah sikit. nantilah aan tempek gambo die. petang2 sikit yeh. bulih? nak tengok ke????

untuk mengubat hati korg yg nak tengok gamba anak kesayangan ku...

ni poster utk amende dah..buat aje la aan kalo bos suruh. hiks

hoho..gile tak kreatip, kaku, sebijik poster ilmiah. tak seni langsung!!!! eh apsal atas tuh itam cam muntot kuali ha????????

updated at 1.30 p.m

poster ni sebenarnye kitorang nak tempek masa famili day fakulti. kire main target tuh outsider la (parents, anak2 sekolah)... aan rasa poster yang terlalu berbentuk ilmiah macam ni kurang menarik perhatian target...huhu. sape bulih kasik idea? ke nak buat kan baru je? lalalala

3 comments:

*ayu* said...

bukan ker ni mmg poster ilmiah? hiks!

Chekgu BaniHassim said...

dan-dan la anak ko... :P

cikaida said...

hy ann..
aah la..ilmiah..akademik..struggle beb!!gayanya mcm..duh..susahnya nak masok bioscience biotech ni..

kaleful sket xleh ke?
funky2 sket ke..