Thursday, March 5, 2009

sape kate saya masak nasik goreng sahaja itu??

Thursday, March 5, 2009
PPBsBt,
FST,
Univ Keb Malaysia
bla bla bla google sendirik alamat yeh


Kehadapan cik diana-k yang dirindui selalu *waduhhhh, sendiri taip sendirik gelik. rindukah??wakakakaka*. saya tahu anda sedang gigih berdiet mengikut saranan LWM sehinggakan anda tidak percaya kerajinan saye. sesungguhnya anda tidak benar sama sekali. lalalalala

kadang2 kalo saya dan housmet tak sempat atau malas nak mencarik barang dapo, maka kami akan masak menu simple spt nasi goreng, mee goreng dan bla bla bla.. contohnye semalam. nak abiskan sayur yg tinggal sikit. sayang kalau dibuang. jadi solusi (solution) yg terbaik adalah masak nasik goreng kampung... gituuu

tp hari ini..sile lihat gambar ye diana-k



ai masak sotong goreng kunyit dan housmet saye masak sup petola + suhun + fucuk. perghhhh..nikmat giler wehhhhh. sambal udang petang semalam ader sikit lagik pon bawak jugee

jadik kesimpulannye...adakah saya rajin?? aha...sile jawab sendirik. lalalalalala. Sekian dahulu buat masa ini. semoga kita bertemu di lain lembaran. terima kasih

yang benar,
cik norfarhan yg rajin lagik best. kekeke



note tuk kak ty : aisey kak.... malu la nak bg masakan org bujang nirh. hiks

note tuk banihassim : baik!!! saya akan rajin memasak bile udah berumahtangga. kate nak tambat ati suami kene tambat peyut die kan. errrr..nasik ngan tolur mate kebau bulih tak? ngeh ngeh ngeh

5 comments:

Diana-k said...

perrrghhh RAJIN GILERRR>.masak sotong kunyitttt siooottt..
ehh satu lauk je???
muakakaka.
ader jeee kan point akuuuu....

muahhahahaa

Diana-k said...

sayur osmate ko masakkkk kann!!!!
ko jgn ngelat aan..
meh sini tunjuk aku masak ikan kerapu steam kee..
muekekekekee

Hot Mummy said...

mak aii..sodap lah itu sutun!

green apple said...

FST UKM kah??

Konfem aku tak singgah dah lepas ni.

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to diana-k : eleeee..atlis ade. ko ader ke? weeeekkkkkk..hehe

misstheorangelily to hot mummy : uihhh..mmg syiok gile kakkk

misstheorangelily to green apple : aisay...toksah la gitu kak...