Tuesday, March 24, 2009

selamat tinggal kekasih

Tuesday, March 24, 2009
ini adalah entry melekat (sticky mode). dedikasi khas untuk kekaseh hati


pedihnya hati memendam rasa

ditinggal kasih ditinggal cinta

hilang menjauh dari pandangan
meninggalkan hanya sebuah memori
sepi..
sepi..

dan sepi...


huhu..dengan ini saya mengumumkan bahawa sesungguhnya makwe kesayangan saya yang bernama iori telah selamat berpindah milik ke tangan incek akbar kerana housmet saya tetibe tidak menyukai beliau. huhuhu..

sadis betul masa nak meninggalkan iori kat incek akbar. lam kereta dok mengiau2..aan peluk2 iori. huhu..nanes nanes. dah masuk 3 hari die bersama pakwe baru. harap2 die tenang bersama pakwe baru die. incek akbar kate mmule tuh iori macam takot2..sian die. huhu..

pagi pertama tanpa iori di rumah,
mcm org giler jugakla. masa tu sabtu. sejak ader iori, bile bangun pagi dah solat2 sume, aan akan pi keluar untuk bukak cage iori n main2 dengan die sekejap. bile die takder...rasa macam satu kehilangan *ni tak tipu*. siap terngiang2 bunyi loceng colar die. melepek sekejap kat sofa sebab teringat kan die...huhu

dan dah 2 hari berturut2 paksa incek akbar bawak iori turun masuk dalam kereta. lepas rindu!!! huhuhuhu..ioriiiiiiii, i miss u soooo much

incek akbar send gamba iori dari rumah beliau. huhu...windu sangat2

aan lega bile tengok gamba ni. atlis tau..iori dah selesa ngan rumah incek akbar dan die pon suke ngan incek akbar. fyi..iori ni jenis yg takut dengan org yang die tak kenal. ni incek akbar kate iori datang mengendeng2 kat incek akbar..pehtuh nak tidow kat kaki incek akbar. sooooo kiut my iori..




7 comments:

@yue said...

la..nape osmet x suka?
sila berikan sebab..

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to @yue : my osmet tak suke sbb bulu camtuh la.. not becoz die ek ek merata ke sbb iori ni soooo baik n bijak. die mmg pandai carik toilet die sendirik.. dan die tau kalau org marah die.... die tak buat dah

atty's said...

kenapalak osmet ko tak suka..??
berikan 10 reason..

@yue said...

psl bulu..osmet ada asma ke?
oh tidak pecinta kucen nmpknya...

huhu...

adenium said...

hish...suspen sungguh....

me, myself, cici and titi said...

comeynya iori...kite pun sangat sukar tiada kucing disisi...kat sini bila nampak kucing aje...macam jakun jek rasa

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to atty's : errr, tak tahulaaaa

misstheorangelily to @yue : ntah..takderk rasanya. alegik katenye

misstheorangelily to adenium : lalalalalal..saya tak bersalah kak

misstheorangelily to kak fazid : yup, sgt comel dan sgt mencuit ati. ala...kat sane takkan taderk kuceng kot????hehehe. post dr mesia laaa