Wednesday, March 4, 2009

mari memasak

Wednesday, March 4, 2009
berdebar-debar jantungku. semakin menghampiri pertengahan march. huwaaaaaa...nanges2. tambah berdebar bile permohonan ke ipta pulak ader sedikit halangan memandangkan tarikh tutup dah tamat. yup, saye degil!! tetap nak mencuba untuk memohon. chaiyok aan, USAHA ESKALATOR KEJAYAAN!!!


natijahnya...seorg pensyarah di ipta terbabit cuba untuk menarik saya membuat MSc by research bersama beliau. tak tahulah sama ada beliau betul2 serius ataupon tidak. kalau die bagi no talipon peribadi (no talipon tangan) instead of no opis....agak-agaknya ape ye?? nak talipon tak nak..nak talipon..tak..nak..taknak... tp saya amat membutuhkan (butuh=memerlukan) pertolongan beliau bagi membolehkan saya mendapat borang. huhuhu. complicated bukan?

oh sebenarnya tajok sebenar mari memasak. saya cuma nak kasi tau sesungguhnya saya amatlah rajin sekarang ini. setiap hari saya memasak dan bawa bekal ke tempat kerja (ala, baru dua hari dah kecohhh...tengok berapa lame bulih tahan??). jadi saya adalah calon wanita mithali??? mahu isi borang? sile tinggalkan pesanan. keskeskeskes

3 comments:

Diana-k said...

ko masak aper aan??
takat nasi goreng.......dak kecik 10 thn pon leh masak bawak bekal gi skolah..
muahahhaaa

attyfir said...

buatkan kty satu bekal..lepas tu tinggalkan kat simpang ye aan

chekgu Bani Hassim said...

lepas kawen kang jgn menguler pulak takmo masakkan utk laki ko ye...