Tuesday, June 9, 2009

lalala

Tuesday, June 9, 2009
2 bulan yang entahla tak tahu nak cakap ape
alhamdulillah pada 12 mei 2009
berjaye memandu seekor orangelily
*errkkk..seekor? dasar perosak bahasa la kau aan!!*
dan berjaye jugak memakaikan baju itam dikesemua tingkap orenlily itu
*duhhh..kopak duhet*

bulan tersebut jugak inchek compaq semput
nyawa nya terbang jugak *innalillah...*
menyebabkan diriku mati akal
kebuntuan kebosanan dan segala macam ke

alhamdulillah
bulan mei jugak dapat tawaran cuti belajar
*yay..nak masuk sekolah lagik...suke suke suke nak terbang*
alhamdulillah syukur ya Allah

dan semalam 8 jun 2009
alhamdulillah
berjaye mendapat inche toshiba baru
*thanks yang mengomen dan memberi pandangan... aan amik itu inche toshiba*
alhamdulillah..tiada masalah setakat ini
cume 2 masalah buatan sendiri :
1- masih tak biasa dengan keypad ala2 macbook *ceceh..nak jugak ko stress ala2 mac kannnnn...lempang karang!*. kocik da. tak biasa ngan space. jadik kalo korang nampak ader typo error, sile abaikan...(terima kasih kerna prihatin) berchenta oke pakai ni

2-
mate berpinau2 sebab masih tak biasa dengan saiz screen 10 inch. huhu, dasar ko tak sedor diri rabun nak amik kekecik. kehkehkeh

maafin guwe, gamba ngak bisa diupload kerna foto nya ngak ditransfer lagi. inche toshi takleh bace memory card ku laaaa... cabel kat incik akbar plak

jadik..sile bersedia dengan entry2 baru selepas ini
cewah aan..ke'poyo'an mu terserlah di situ
aan berkate di dalam hati "azam kene ader beb...kehkehkeh"

2 comments:

Diana-k said...

takper takper..

aku sokong ko dari tepi..
muahaahaha

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to diana-k : tocei tocei... (walaupun aku tau ko gelak guling2 kat aku weh)