Tuesday, June 30, 2009

mimpi ngeri di lab*ohan da*gang

Tuesday, June 30, 2009

ahad-28 jun 2009
keseronokan dan keterujaan aan mengikut seorang sahabat sekampung, teman dr zaman kanak2 tadika berhingus menjadi mimpi ngeri utk kami
memang pucat sepucat-pucatnye di kala kejadian tersebut
kami gerak ke kampung terbabit *letaknye di banting...* kire2 kol 3 petang lebih kurang
tujuan asal adelah untuk distribute questionnaire
kajian seorang student malaysia di adelaide
beliau membuat ujikaji mengenai psikologi di tmpt keroje ke ape ntah *ujikaji plak...*

so..kami pon dengan semangat
berpandukan peta dan alamat yang diberikan oleh jabatan perangkaan
penat wooo pusing2
dahla tak familiar ngan kampung tu
sekali ko...2 jam round2
tak jumpa2 langsung rumah2 tuh
ishhhhh...tengok tarikh peta dilukis...
ha*wau betollah... bancian tahun 2000
dahla salah!!! alamat pon salah
berpoluh ketiak eden ceh ceh
tp bukan itu yang menjadi mimpi ngeri

kisah nye..kami terpaksa mencari alternatif lain
iaitu dengan memilih mane2 rumah yang kami rasakan sesuai
rumah pertama = very exciting sbb jumpa org kampung sendiri
nak2 plak akak tuh kenal famili kami...kire sangat2 lancar gitu
rumah kedua = not bad
makcik very peramah
rumah ketiga = pon oke. lidah semakin lancar bertutur mukaddimah dan bait2 isi
rumah ke-EMPAT
di sini segalanya bermulaaaaa

kami : assalamualaikum... *ulang sehingga 3x*

seorang pompuan berbaju merah (shorcut jadi si merah ye) : HA...NAK APE??? *dengan sergahan yang maha menyergah menggugurkan jantong*

aan : errr... (dalam hati dah mule dup dap dup dap. tengok intan dah melangkah ke belakang)
err..saya farhan (sambil menghulurkan tangan nak salam)

si merah : YE KE? TIPU LAH. NI APE PAKAI SELUAR MACAM NI????? (tengok atas bawah). MANE BOLEH PAKAI JEANS. NI APE PAKAI2 MACAMTUH (sambil memandang kakiku yang bersandal dan bersetoking)

aan : eh...kenape? tak bulih ke?? (nengok intan dah pucat gile muke)

tetibe... si merah pandang ke dalam rumah. aan dan intan pon turut same memandang ke dalam rumah... dan omaigodddddd!!!!!

nak tau ape die????

kami telah nampak sesuatu yang tak sepatutnye kami nampak. huhuhuhuuhuhu

gelap biru itam mate putihku...

seorang lelaki FULLY NAKED!!!

ye..kami ternampak dan tidak disengajakan. bukan kami pinta...

memang terkedu

dan disaat kami nak melangkahkan kaki untuk berambus, ayahanda si merah keluar dan menyuruh anaknye, si merah masuk ke dalam rumah. tapi si merah memaki hamun bapaknye dengan kate2 kesat

berbual2 dengan si bapa sambil otak ligat nak blah.... dan akhirnya tahulah kami sesungguhnya anak2nya yang berdua itu 'sakit'

huhu..memang dalam kereta kami berdua dok dup dap dup dap berborak mende yang sama. terus menuju ke jusco bukit tinggi setelah solat asar. ilangkan stress sambil2 membeli kek untuk ayahanda terchenta sebab besday die hari tersebut

kesimpulannya untuk aan dan intan : lenkali masuk asar terus solat dulu weyh..baru bulih nak jalan2 rumah orang. hukhukhuk

7 comments:

Diana-k said...

ko selera lagi ke nak makan kek tu aan???"

wkaakkaakaa
ko beli kek pisang??????



ahahahahaa

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to diana-k : makan totaplah makan deyyyy
tamau aku kek pisang..hatta melihat pisang pon aku tak lalu skang nirh. kehkehkehkeh

CJ said...

aku tk fhm le. ape kaitan pisang dgn citer ni aan. iskk.. *blur

Chekgu BaniHassim said...

huhu...
ngeri pengalaman tu...

tapi dah rezeki kut...
haha

atty's said...

wahahhaa,dah rejeki ko aritu ..

isuzu_aizu said...

kengerian tu bertambah2 bila ayah yang keluar dr rumah tu tidak berbaju dan sedang membetulkan towel. ngaaa. apesal semua org dlm rumah ni pelik2. huuhuhu.

T_T

Anonymous said...

When I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and
now every time a comment is added I receive four emails with the exact same comment.
Perhaps there is an easy method you can remove me from that service?
Thanks!
engraved
engraved
engraved
engraved
engraved
http://161710.webhosting63.1blu.de/profile.php?

id=31805
http://1dividend.com/?q=node/22510
http://08.com.vn/index.php?do=/blog/18916/buy-genuine-followers-having-to-do-with-twitter/
http://173-254-66-136.unifiedlayer.com/elementary-fine-points-part-social-media-services-and-marketing.

html
http://217.113.205.116/profile.php?mode=viewprofile&u=135310

Here is my page - engraved