Monday, June 15, 2009

nak hapdet tapi siang hari internet selow cam kure-kure dalam perahu

Monday, June 15, 2009
eh kenape aan skang amat suke letak tajok entry sepanjang2 nye ek?
okeh2..sile abaikan aje saye merapu tahaperhaper

lupe nak kompang kat sini ai bercuti2 malaysia
nak habihkan cuti sebelum masuk belajo katenye

tp itupun setelah amik cuti ni ader baki 23 hari *arrrghhh..rugi rugi*
nyesal tak sudah tak amik cuti bebanyak sebelum ni
menunjukkan betape ai pekerja cemerlang...*bluweekkkkkk..muntah muntah*

bukan itu yang dicerite
nak cerite sikit pasal
arituh kan mengidamkan seulas durian
masa ari ahad lepas aan lepak2 ngan kawan2 sekampung ceaaaa...
mengimbau nostalgila dolu2 masa zaman sekolah rendah

itu kes lain aan nak cerite la
la ni pasal durian dulu
aan keluar berempat -aan-intan-zaki-apisot
kitorang lepak2 kat jj bukit tinggi je *tuhje la yg paling dekat pon*
si apisot ni mengidamkan big apple
aan pon ttbe terrrgatal nak duren2 sebab teringin sangat nak durian kan

aha..semua org pon amik duren2

uwahhh..heaven gile makan



tapiiiiiiiii


natijahnyeeee
lepas maghrib aan stat nak muntah
pening kepale
huwaaaaaaaaaaaaaaa..cemano?
dahla sampai2 rumah aje ader selonggok durian, abg iparku beli
mampu tengok aje
huhuhuhu..sedih2 nak makan duriannnnn

1 comments:

atty's said...

sonoknya cuti2..jeles nie..
tu ar makan doyan sorang2 tak ajak..