Tuesday, October 27, 2009

ahhhh..nikmatnye terase!

Tuesday, October 27, 2009
minggu ni stadi week
tapi sampai ke harini masih takder seru nak stadi
walhal exam minggu depan
huhuhu..haru haru

tapi harini ader sesuatu yang menakjubkan berlaku
pengalaman pertama selalunya yang terindah kan?
betul la tu

sehingga ke saat ini pon dok asyik membukak cerpen online
mandi pon tak
(note : jam di laptop menunjukkan pukul 3.54 pm...kehkehkehkeh)
tengahari tadi, around pas azan...
berlakula adegan manje-manje ngan sheera
beliau menjadi guru ku untuk pengalaman mek yang pertama ini
memang syiokkk ooooo
dengan tak mandinya..masyukkkk

jadi..apekah yang berlaku????


tada...marilah kite merumput dengan menggunakan veeeeeeettttt (pewit pewit aan da gheti pakai veettttt)
jadi bahan-bahan yang diperlukan adalah seperti yang berikut :

1) veet - sile dapatkan di pasaran sekarang jugak
2) minyak baby utk menghilangkan kesan-kesan wax di tiak anda supaya tangan anda tidakla rasa melekit-lekat-tak selesa. kalo takder, minyak petrol pon bulih kot?? kahkahkahkah
3) facial cotton utk digunakan bersama-sama minyak baby
4) pencabut bulu ketiak atau ape sahaja yang korang panggil - untuk mencabut mane2 yang degil dan tertinggal

gambarajah adalah seperti yang berikut (digayakan oleh cikgu a.k.a model tak rasmi a.k.a sheera)


dan yang paling syiokkkk
cikgu yang buatkan
hanya tadah je.. masyuk beb
padan muke die bau masyam
hahahahahahhhahahahahahahhahahaahha

p/s : pehni cikgu tersebut bulih la bukak spa cabut bulu tiak ek??kehkehkeh
sile abaikan kemengongan ku ini. tih tih tih



1 comments:

*ayu the sun* said...

spa cabut lu tiak.
muakakakakakkaaaa