Saturday, October 17, 2009

tolong saya bantu saya

Saturday, October 17, 2009
psssttt..sape bley ajar saye
untuk membuat ape ke name tuh ek
ala..bile kite nak bace entry kene ader letak password tuhhh
mek udah lupe dah ape ke namenye
sile buat2 paham boleh kan kan kan? hiks

kenape nak belaja?
ehh mestila kene belaja bile nak membuat entry2 sebegitu
sebab mek skang ader beberapa hal mau digossip-gossip gitu
malangnye mende yang nak digosip tuh...
orang2 berkenaan membace pulek blog mek
mek mau menaip untuk bacaan mek sorang pon okeh dah
juz nak release tension je
korang nak bace ke?????
uihhh..buat ketupat suke je korang eh

so...mintak tolong banyak2 ekkk?
thanks

2 comments:

chekgu BaniHassim said...

salam.
lame aku tak mai sini. sombong kan aku??
aan ek name ko??
haha

ni haa...
name teknik tu password-protected entry...
kakred ade ajar...

ko copy paste url nih

http://redmummy.com/2008/12/24/ict-bersama-sirman-6/

slmt mencube...

Da' Orange said...

kadang2 seronok gak privatekan entry kita..
sbb bukan semua benda yang kita tulis sesuai dibaca oleh semua orang..