Friday, December 25, 2009

menikmati kehidupan

Friday, December 25, 2009
menikmati keindahan cuti-cuti yang hampir di penghujung
ahhh.. waktu cuti kau jugak berdoa supaya berlalulah masa dengan pantas
sebab dah muak takderk buat ape2
*ye.. saya adalah bosan mengadap cuti lama2.. tapi kalau saya berduit dengan juta2 mungkin ia tidak membosankan..muahahhaahahhaha*

dan sekarang sudah mule rasa malas
sebab bermula minggu depan
akan bermula episod baru
semester 2 akan bermula
hohohoho.. semester 2 = struggle lagi lagi lagi dan lagik struggle berganda
ke berpoya2 berganda eh?
hahahahaha

aan selalu letak pat fesbuk tuh
'bosan'... means i really bosan nak mampos
dan.. ader beberapa kawan saya gatal bertanye dengan maksud sebegini rupe :
"dah bosan.. apasal ko tak apdet belog ko??"
aishhh, soklan maut membunuh tahap petala kelapan belas tuh
tapi bile dikire-kire
errr.. sepanjang cuti ni cuma empat belas entry sahaja aan letak
wut??? pat blas??? banyak la tuh kan utk orang malas cam aan? haha

urm... cemano nak jawab tuh??
boleh diterima pakai tak kalo aan kate :
sebab kan cuti takdak buat ape2... maka nya aan adalah takder cerite
yaaaaa.. itulah jawapan terbaik setakat ini
mungkin boleh dipikir kan jawapan lain di masa akan datang
lalalalala

3 comments:

green apple said...

yup betul. kalau takde buat apa, konfem takde cerita nak update kat blog.

*ayu the sun* said...

haip! jangan malas2!
akak babab von tu kang!




VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

theorangelily said...

misstheorangelily to kak green apple : setuju la sangat2.. tak kosa nak mengcreate cerite

misstheorangelily to kak ayu : hoh??? nak pukul von?? auwwww