Wednesday, October 1, 2008

kisah lame..minggu lepas

Wednesday, October 1, 2008
lepas jumpe farihah, lepas dpt psp, cdgnye nak lepak2 kat jusco tuh sampai bukak posa. cdg2nye nak makan steamboat kat johnny's (betul ke eja ni???). yela, selalu nenok2 blogger2 tempek gambo makan steamboat kat situ, nak gak merase kan...lagipun alang2 incek akbar nak belanja sempena die dpt da psp kan...oh..harga yg patut dibayar. sejak dpt psp ke tgn die..die asyik ngan psp aje hokey. aan jalan2 kat depan, sedar2 die da ilang. ape lagik, muncung panjang la aan kan...menyampah betul!!

gile semangat nak gi reserve tmpt ni. baru kul 530. farihah pon kate kene book dulu kan. sekali turun..hampa kuciwa...penoh!!! gile hangen ni bile org tuh kate, dtg ar 2nd round kol 800 camtuh. kol 8??owhhh..tidak!!! tak bleh ah kan..aan n akbar terkejar2 nak pi beli mende, urgent. urgent??? len entry kite cerite ek..

ttbe teringat kat alamanda ade gak kedai ni. berkejar2 la kami pi ke alamanda...sampai2 je, sekali lagi hatiku remuk redam mcm dihiris sembilu. penoh jugak.. mencik la camni...no choice, mkn aje ape yg ader kat situ. kang lambat2 meja penoh. so, gilir2 ngan incek akbar membeli makan. incek akbar beli 1 je, aan 2 pinggan. muahahhaha..gile sakit ati ngan johnny's balas dendam makan banyak2. aan makan nasik plus bayam masak lemak plus ikan keli bakar seko . tambahan lagik, yong taufu sepinggan. gile tak gile kan.......





p/s : ttbe teringat kat incek akbar yg nun jauh di kampung halamannye..cemane nieh...huwaaaaa...sedey plak raye2 nieh:cry:

2 comments:

lil^RED799 said...

2 belom sedih lg... cube ko bygkan sok sok ko kawen ngan die.... 1st year raya ko kene balik kampung die... hahahah aku pon pk nasib yg sama gak ni.... tp nasib la kan seremban ngan kajang tu sekangkang gajah je... nak banding kan ngan ko... uuuuiiiiii tak sanggoooppppp

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to lil^red799 : huwaaaaa...aku meraung melalak 7 haru 7 malam agaknye...gile ah, dok lam kapal 8 jam...kematu panas muntot aku...