Saturday, October 11, 2008

menara rebung

Saturday, October 11, 2008

selasa, 7 okt 2008 - aan-kakak-abg ipar tlh pon pi ke menara rebung. memule betapa la ngok ngek nye diriku ape ke mende ha menara rebung. bunguks gile tatau!!@gila@gila.. sekali suda jalan2..laaaaaaaaaa menara telekom upenyeee... ader shape2 tau x history kenapekah menatang tuh dipanggil menara rebung???

kenapekah ku merayap2 bersama mereka ini??
1- me n my sis cuti2 mesia. akak cuti sampai kamis while me cuti terus seminggu ni..muahahhah..jeles??? lalalallalala@sombong@sombong
2- abg ipa ku ituh ader intebiu kat biotropics bhd ke amende tah. ntah mende kampeni bawah khazanah. harem aku tatau..hiks

mengikut plan asal..aan n akak nak lepak2 kat lam kete aje menunggu pakcik itu intebiu. pastuh pikir jam boring plak ditambah plak ke'jakun' nan kami x pnah nek menara tuh kan.. maka kami pon ngan gedik2 ckp, " kite ikut jela..bley tak? nanti kite gedik2 atas tuh bergamba2..hehe" dan cadangan ituh dipersetujui oleh kakakanda ku itu

maka..kami pon nek atas dgn selamba katak...kitorg dok kat depan aje dahla xbg kopi ke hape..cehhhh x berbudi bahasa betul.

me n my sis..yes die pendek lagik dr ai. hikhik
ele....merpati due sejoli la tuh kononnnn@busuk

yg best..kitorg pakai cam hampeh..aan ngan pake seluar poket2 ngan tshirt nye..selekeh abihla..bulih plak trainee kat situ kate,"korg nak intebiu kah?''...apekah?? gilak ape intebiu camni????


4 comments:

Just Nis said...

makaaaih, x abis2 lagi ke coti2 mesia ni? jelessss!

btw, kite x jadi la nak apply kat tmmpt aan tu, sbb slps d timbang tara sukat kati, agak jauh kalu nak berulang dr ampang.. but, tengkiu la sbb ingat kat kite k..

:)

lily lotus said...

trainee tu rabun kahh :P

banihassim said...

bestnye jln2 time keje...

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to just nis : hehhehe...seminggu kak aan cuti2 mesia....oh takpe2

misstheorangelily to lily lotus : tuhla pasallll.....

misstheorangelily to banihassim : mane nye time keroje...aku cuti laaa