Sunday, October 19, 2008

mari berkenalan

Sunday, October 19, 2008

nak ke berkenalan ngan aan? heheheh... kalau buat pat2 berkenalan ngan aan... ok tak?? kite try test dulu yeh

arini nak bg kome2 kenal ngan bilik aan. heheh. ni bilik kat umah sewa aan kat bangi. kecik aje biliknye. duk sensorg. oh...tak kisah kecik, dok sensorg kat bilik. senang nak kemas ikut citerase sendirik. hehe.

skang ni mcm tgh mood baik punye nak decorate bilik ala2 kadar ni. hehe :girl_11::girl_11::girl_11:

flowerz

kapet baru dibeli. best kapet ni. 50 hengget aje

1 corner...bakul laundry n bakul sampah baru. cik bear bername 'bee' dok dendiam

almari tuan rumah... errr...nak hias ape erk ngan lemari ni? idea plsss

pintu bersama alas kaki pree mase beli kapet. tau..kaler alas kaki x matching. diam2 sudaaa

1 sudut. bunge n tmpt wangian. bunge tuh try2 aje leh tak dok lam gel. sekali mcm nak layu plak skang ni...ish2. kene carik pokok len laaaa

penyepit langsir baru

hmmm...banyak lagik nak dibuat kot. nak hias sudut yg berbunge tuh ngan banyak2 pokok. nanti aan balik kg..nak amik pokok2 kat umah. hahahhaaah. aaaa...lagi nak hias lemari huduh tuh. hakhak. tp kan...kalau u ols nak tau, aan mmg taderk katil n tilam. pake toto aje. udah..umah bujang. agpon...sempit la....malas nak semak2 kan bilik

amacam? okeh kah bilik saye? kemas kah? bulih buat calon menantu pilihan tak? hehehehe

5 comments:

lil^RED799 said...

konon nk bg aku jeles la???? tak jalan!!!!! huhuhuhu

lil^RED799 said...

eh lupe nk ckp.... sini bunge segnggam camtuh 1 pound je! dah siap daun2 n bunge kekecik tu... tinggal buh kat pasu je... heaveeennn!!! hiks!~

Just Nis said...

aan, dlm pada xdak katil tilam tu tetappp bunga x tinggal kannn.. hiks!

lemari tu no idea how to decorate.. maybe u boleh ltak pics en.akbar sebesar2nya.. blehh d tatap siang n malam!

hehehehe!

puterikurekure said...

ni mesti kes amek gambar sambil baring kan?

hehehe...

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to lil^red799: wpon kat sane mughah..bilik ko ado ke? nan ado kan???hahhaah

misstheorangelily to just nis : letak gambar incek akbar ke? errrr....kang2 termuntah plak sokmo nengok. hahahahah<<---kejiiiii

misstheorangelily to puterikurekure : agak laaaa...pandai akak ye