Saturday, August 23, 2008

minggu2 konvo

Saturday, August 23, 2008
ari jumaat dulu2 mase mggu2 buat banner tuh, masih berlangsung pesta konvo UKM 2008. so, time solat jumaat, aan, cik ditmercury, n sheera gi ler tapak pesta. tak buat hape pon..cume mengabihkan duet sikit. hehe. ni aktiviti b4 mengibarkan jalur gemilang banner n bunting lawa kitowang tuh. heehe





membiarkan ikan2 itu menggeget2 kakiku n kaki cik ditmercury. bukan abg bear sajer bulih buat taw!! hehe

p/s : aan konpiuh, kenapekah ikan xberape nak kat my kaki?hehe



















saje test2. ikan2 lebih gemor makan tangan ku drp kakiku..hehe














ini sajor ikan yg sanggup makan kakiku..hehe

3 comments:

Zaidi Zainal said...

Salam...orange..nak nanya sikit awak ni masih belajo lagi ka dah keje yek

cikgu jawe said...

wah wah.. ini rupenye keroje korang pompuan time kami org lelaki gi solat jumaat ye.

isk2.. kaki awak mmg bersih. tapi stoking tuuuuu... ehehhe

kolam mana kt ukm ada ikan geget2 kaki camtu eh? nak try gak. hehe

oRanGeLiLY said...

miss theorangelily to zaidi : errr..kite keje, tp keje kat ukm. akbar tuh stadi kat ukm. menjawab soalan tak erk?hiks

miss theorangelily to cikgu jawe : cait sungguh ayat mu wahai cikgu jawe...stoking tuh kite tuko hari2 tau. pehtuh siap bubuh bedak jename scholl lagik tuh. hehe
kolam tuh mase tuh ader kat tapak pesta konvo. ala, skang banyak la cikgu. arituh ader kat warta, tesco n mcm2 lagik. kalau gi kedai2 die..mahal woo. stgh jam mau 30 hengget. kalau tmpt camni lam seploh hengget je bih kurang