Friday, August 1, 2008

sheera!!!

Friday, August 1, 2008
hari ni kepeningan sket, smlm keletihan tuh yg jadik pening. buat hape smlm? esok la aan cerite. ader projek besh ngan sheera..so arini gi opis lambat sket. actually lmbt banyak. hehe.. ader kejutan dr sheera. nak makan bersame but die dah balik dulu. aisey, no la gambor2 mesra. huhu..

kite snap2 lu gambo ni, atas permintaan sheera, msukkan kat theorangelily ni. ala, kalau ko xckp pon, aku masukkan jugak sheera, sbb ni kenangan ni. sok2 da tue aku nengok aje kat blog ni, byk cerite ko..hiks

sheera, thanks a lot dear. aku hutang budi ngan ko banyak..harap2 persahabatan ni kekal sampai bile2. aku sayang ko....terharu seh..
v7

ni da lame ni aan tggu, xleh upload image..grrrrr..nak tukau jd incredible hulk. hampas!!!tenet selow gilos!!!

p/s : sheera, nanti aku letak gambo yerkkk...








0 comments: