Thursday, August 21, 2008

pulang ke pangkal jalan

Thursday, August 21, 2008

setelah misi memperabihkan duet berjaye ngan cemerlang nye, maka esok nye hari selase tuh kenela back to normal. kerja kan. nak nak selasa n rabu ader plak lab plant physio. utk mggu tuh, kene tgk stomata daun harum sundal mlm n daun ati2. stomata? ala, senang bahasa nye mcm kalau manusia, idung, kalau tumbuhan, stomata utk bernapas. hehe. nak kene tunjuk nirh hasil tangan ku n hasil tgn adinda2 kat lab ittuh. hehe, maklumle, aan kan nak jadik kakak mithali. bluerrrrkkkkkk!!!

:girl_16:



budak2 ni soke betul bergambo2 lam lab. dulu aan x pnah pon!!
cam jeles hokey ayat. hiks



hokey adik2, belakon ala2 rajin wat kije. hehe



ni aan tunjuk ajor kat adik2 cemane nak buat. nmpak la jugak stomata tuh. yg kat tgh2 sikit tuh la mendenye yg nak tgk nye.
juz wat lebey kureng aje. hiks



in the process observe stomata



yg ni chanteq kan??siap ader sel2 sebolah die ha



2 comments:

cikgu jawe said...

hai cikgu aan. hehe

rupanya awak cikgu juga ye.

aku ada satu soalan. antara daun hijau dgn daun merah, yg mana satu lebih byk membebaskan oksigen.

hehe..

oRanGeLiLY said...

same aje cikgu..sbb daun merah die xder klorofil ijau, tp die ade sistem sendiri, kalau x, innalillah la die.hehe