Monday, February 16, 2009

penat

Monday, February 16, 2009
T.E.R.T.E.K.A.N

:bofu_19:
tak tahu kenape students blur gile2. nak kate tak pandai mengaja.. wallahua'alam. rasanya this semester kami terangkan, lagaknye spt cikgu mengajar budak tadika. one by one!!!! (saye pernah mengajar the same subject a year ago, which we explain as simple as we can, considering that they're univ students, but no prob. everything's almost perfect)

bile kesalahan kali pertama, sabarkan aje. kali kedua dibuat lagik, rasanya nak transform jadik incredible hulk pon ader. hai...label pon nak kene ajar setiap minggu ke dik!!!??? lempang seratus doploh ribu kali kang:bofu_35:

dah buat salah taknak mengaku. kan dah kene suara petir ku. PADAN MUKE kau!

bile tanye paham...mengangguk. bile dah abis baru tahu salah. lempang lagik kang! ni namanye bodoh sombong ye adik2. udahla tak paham..belagak tahu. patutla ramai melayu ke belakang bile exam. haihhhhhhhh

saba aan...saba...bawak mengucap aan!!!

ps : hajat di hati nak cerite gumbire2, ttbe budak2 sengal tahap dewa ke doploh ratus nam ploh tujuh kali plak. sorry ye.. aha..cemane nak buat ngan budak2 di atas ni?

7 comments:

cikgu jawe said...

uih aan, sesekali mmg nk kena suara petir bdk2 nih. ingat masuk uni dh pandai sgt.

denda je aan. tulis balik label pat ratus dua puluh lima kali. huhu

isuzu_aizu said...

huhu. nih kes berbuat paham la nih walaupon tak phm pape. kes3. mungkin ko kene wat mcm lek2 chill2 sempoi je ngan bebudak tuh supaye diorg tak cuak2 nak tanye soklan. ajar diorg mcm sembang2 jek.

Chekgu BaniHassim said...

rilek arrr...
belom ngajar budak kecik yg tak paham2 lagi tu....

cikgu yg penyabar pasti ade hikmahnye...
ko ngajar budak2 besar, layan cm budak besar...

kalau susah2, failkan je aaar...haha

puterikurekure said...

meh sini babap sorang2.

hahahaha!

DRshairah said...

aku pon turut mhgeluarkan suara petir itu..

hahaha

aan--> meh la kite bersame2 bersuara petir utk amali2 yg akan dtg

Diana-k said...

saborr aan saborr...
sambaarr jer ngan petir dak2 tuh.....

adenium said...

huh sabar aan... sabar...