Sunday, July 13, 2008

bermanik2

Sunday, July 13, 2008
mggu lepas aan dah janji nak tunjuk hasil tangan aan kan.. ni ha, meh tgk.




itulah die. tuh pon baru nak belajo2 buat gitu. ptg2 buat ngan ibu. memule mntk tlg ibu tunjuk..last2 ibu pon naik syiokkk, naik syeh pulak kan.hikhik. ibu buat sebelah tgn, aan buat sblh tgn..tp ibu buat separuh aje coz die kena layan tetamu dtg umah.

bile dah syok buat, xpueh ati, buat plak 2 layer. hikhik..best pulok kan..kan dah cun


4 comments:

isuzu_aizu said...

wowowow nnt bleh la ajo aku buat cam gitu ye farhan .. huhuhu lame aku tak menajamkan skil memegang jarum dan benang. huahuahua

oRanGeLiLY said...

oh..bulih2..ko dtg umah aku yerh

ditmercury said...

uiks... mcm iklan jam... ehehehehhe

oRanGeLiLY said...

sekali lah tuh kire2nye..2 in 1