Sunday, July 13, 2008

kosong nye dunieeeee

Sunday, July 13, 2008
aduih, dua hari ni tak aktif sgt nak berblog. bukan hape, we all sebuk berjalan2. hikhik..nak bukak blog, tp nye henpon kitowang xbley la nak digunakan utk mende2 canggih manggih ni. huhu

ke mane destinasi?hoho...mid valley aje..maleh nak gi jauh. oh, mase dah dekat2 sampai kat MV tuh kan, ttbe berasap2. tataula dtg dr mane. we all guess ader kebakaran la dekat2 situh. tp tatau kat mane


sampai kat MV, jalan2, sempat la jugak menyambor mende yg mmg ndak dicari. hikhik. tp tuh kitowang takmo tunjukla dulu..misteri2..hiks

oh, semestinye di dalam entry ni akan kutunjuk makan2. kali ni, sasaran adlh domino. ni 1st time msk domino. hakhak. lantak kowang la nak kate hape. hikhik. dah lame nak try domino sbb xbape nak suke mkn kat pizza hut. muak!! nak gi domino kat kajang, tp yg kat kajang tuh mcm horror ajer


licin sey..mmg sodap gilos. so, bubye la pizza hut..hiks


2 comments:

ditmercury said...

domino kajang bleh beli bwk blk n delivery jer...

oRanGeLiLY said...

tau..tp msk2 je dh menakutkan..hiks