Sunday, July 6, 2008

jalan2 carik pasal part 3

Sunday, July 6, 2008
Ini ape bende ni? eh, ader building baru ah, benti tepi jalan jap..





ni ape pulak bazar ni? huhu, jakun nye nengok


jalan punye jalan, la, megah ader lagik, igtkan dah xdak..ihiks.malu ngoh aku la. xcaye? ni ha, nengok..bukti ni weh aan dah masuk



tp aan frustrated betol la..pasaraye suda ader 2-3 ketul. ku mencari2 mende ni, satu pon xdak. nak gi kat bank ittew, jauh weh aan nak kene jalan..warghhhhh, tensen2. rasa nak makan budak!!!





last2 krn tidak mempunyai tunai yg banyak, inilah santapan tghari ku.
hukhuk


so, moral of the story :
kalau anda mahu ke banting, check dulu duit. kalau x kene menapak gi bank



4 comments:

Great Teacher BaniHassim said...

Awk jalan2 kat banting ek???
Cam dr fazley lak dlm 3hr 2 mlm tu laaa...
Same scenenyer....

aan said...

ha? dr fazley? xtahu pon...wawah, jadik cam selebriti gituh..gegegee

faisal said...

Ya Allah budak ni..benda tu sume dah alam adalaa..:) aan tu yg dah lama tak pi banting,hahahaa..banting dah semakin maju tau,hihi

oRanGeLiLY said...

yer, kan da kate, si faisal ni gelakkan daku..
nak buat cemane..mmg jarang yg hamat pi sane. dulu2 nak pi jpj pon tatau katner..hiks