Thursday, January 22, 2009

aksi sengal

Thursday, January 22, 2009
*sile bertafakur sambil membayangkan*

ape la pandangan kite bile menengok seorg gadis ayu turun drp kereta nak membeli air kat tepi jalan. tp bukan si gadis yg menarik perhatian.. tp...

ader cekak rambut di atas kepala nya. yaaa, cekak rambut di atas tudungnya.

kompom sah korg gelak guling2. cissssttt!!!


ye..akulah ituh. udah berjalan2 kat area tasik cempaka *tasik yg glemer ngan skandal2 tuutt tuuu, org bangi kompom tau*, beli kopok leko.. pastuh gi petronas. langsung x perasan ader menatang tuh atas kepala. patutla rasa mcm ramai nau org pandang. bajek cun seketika. cis cis cis dan cis lagik sekali

x pasal2 jadik alien!

update at 2 pm :
aan mmule mmg letak atas tuh..saje nak buat demo kat incek akbar cemane nak pakai *kunun2*.. tp pastuh terus lupe. tuh yg jadik alien sepanjang pagi.huhu

5 comments:

puterikurekure said...

aan memang letak atau ada orang lain letakkan?

Hot Mummy said...

oklah tu, pesen baru. k.na penah pakai mcm tu mase kenduri cukor jambul anakku. ok jer. tp cekak rambut ade diamond lah.

Diana-k said...

same laa weh...brape kali try nak dermaaaaa..... asyik kene reject tak cukop zat besi katenyer...ces...

ari tuh baru laaa lepas...
ko B eh... aku A ah...
A-+ pon tatau...hikss....

Chekgu BaniHassim said...

ok pe pesen baru...
ko leh jadi trendsetter..
trendsetter utk mereka yg dah tingtong...haha

ak_0143 said...

hahaha
ok pe

jadi trendsetter daa
pasni tgk2 ramai ikut
siap boleh jual cekak aan lagi!
hahah