Wednesday, January 21, 2009

kisah seorg dermawan

Wednesday, January 21, 2009

korg pernah tak rasa korg ni dermawan? oh, aan rasa selalunye aan mmg dermawan. tp kan, ttbe harini terover dermawan pulek *bulih kahhh??*

oh, sebelum itu, buat sesape yg rasa aan menghilang, jawapan saye hanye due :
1- rasanya masih stress. punca? xtahu. tp...last week, aan ader mengalami kesesakan napas tahap gaban. seb baik sekejap je.. huhu, jgnla dpt asma *utk pengetahuan, famili my mom ader asma...deswai saye takot!!*
2- bizi gara2 semester udah bukak *lame dah bukak sem baru benonye* ..secare otometik saye juge bizi di lab. huhu

back to the main story...saye yg dermawan. hiks

hoho..korg ader ke kad hok gini??

bukti okehhhh..sile percaye, saye udah menderma darah. anda bile lagik???

saya adalah berdarah B. owhh..B+ yeh

first time tuh.. selame ni x lepas langsung. zat besi tak cukup. badan aje beso, zat kureng. alhamdulillah, harini berjaye!

darahku yg kusedekahkan

dan akhirnye ku mendapat adiah drp PDN

korg igt aan nak makan ke?? owhhh...nehi nehi. cop cop, folic acid?? ko igt aku peknen ke??hahah

7 comments:

lil^RED799 said...

enchekkekaseh sampai lunyai buku die...
hahahhha ko tak leh celen...
bapak enchekkekaseh siap dapat air milo berkotak tiap tiap bulan sbb rajin derma darah...
ko tanye aku..
tak pe lah.. aku kan obese... tak leh derma darah..
hahhaha
aku nak pengsan ok tgk cecair kaler merah pekat tuh
HELP!!!!

lily lotus said...

ingat folic acid utk org peknen je ke..telan je..huhu

*ayu* said...

cayalah aan! clap clap!

adenium said...

kita pun ada tau.... hehehe....arituh buat entri lupa nak ltk buku merah tuh jugak..kwang kwang kwang.....

me, myself, cici and titi said...

wah....tahniah dapat menyumbang dara..eh darah .... hehehheh...
kite pun seorang dermawan gak, welcome to the club...
folic acid tu bukan utk org pregnant aje laaa...itu utk meningkat jumlah sel darah merah dalam badan...abis dah kuar banyak sel darah, kena la gantikan... diorang ada kasi pisang tak?

ak_0143 said...

haha
ada buku tuh
bawu derma skali je pon....
nak derma lagi la pasni...

duk lab?
anda keje pe ni?
lecturer?
lab assistant?
tukang sapu lab?

huhu

-Misztake- said...

aku ada derma gak..
tapi darah o..
kira sangatlah dermawan ok.. :p