Friday, January 23, 2009

nak ke???

Friday, January 23, 2009

ader tak sesape rasa nak jadik saintis?? takpun bercite2 nak jadik saintis???

ha, moh kite nonton gamba2 di bawah

sampai juling bijik mate mengire butir2 jagung sebijik demi sebijik. kene ulang atlis 2 kali plak tuh. sanggup keeee???? <---lab genetik

ketandusan kasih sayang dan bercita2 tinggi mahu menggapai bintang di sorgaaa. :P <<--- lab plant physio

dan akhirnye menjadi poyo bile mengamik gamba... lagak tak ubah seperti tak pernah jumpe kamera. hahahahaha..matikla kalo adik2 aku ni ha nengok gambo dorg <<<--plant physio

so..agak2nye nak ke jadik saintis?? ni kat atas tuh baru nak belajo basic2 je..belom ditauliahkan BSc pon lagik

note to adik2 di atas : sorry ye dik. akak gurau2 je. kite kan gengggg... peace!!


wakakakakkakakakak..aan tipu ajelaaa. kalo nak jadik saintis, silakan..gamba di atas tuh saje utk suke2. hiks


8 comments:

adenium said...

ooo...ko nih kaum2 yang kawan ngan kuman lah erk..hehehehe

a^T04 said...

hiks..lab..lab..dan lab..

ak_0143 said...

haha
lab itu
aku penah gak mengira butir2 jagung tuh
masa matrikz dulu

adakah entri ini bertujuan untuk menakut2kan orang memilih kerjaya di lab sebagai kerjaya???
haha

lil^RED799 said...

aku benci gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kire butir jagung tuh

a la
b la
ab la....

ptuiiiihhhhhhhhhhhhhhh

-Misztake- said...

ishk2..
ni kalau aku kena kira butir jagung tu haruslah muntah darah..
hebat betul korang nih..

Diana-k said...

tak nah lak kire2 butir jagung..
kire butir2 lain ader laa...
muahahah
saintisss??? yekkss...

~n@beLL@z~ said...

the best part of this blog....gosh i found myself in someones elses blog...hahhaha...ala kak ann tak scary pun....da lame mengetahui hakikat akan kepayahan menjadi saintis...like people say....the more you know...the more you dont know....saintis is a never ending job....unless kiamat la kan....nauzubillah...ok..ok...upload g bebanyak gambar ktorang ek....

~n@beLL@z~ said...

kte...geng...geng....geng ape?....gengSTAR...huak3...kak ann tak ley nyanyi...cari nama geng len....*ske2 jer*...padahal demontrater nih....adoyai...sowi2!!hhahahah