Saturday, January 3, 2009

bye bye teman

Saturday, January 3, 2009
aisay ak..ko marah aku ke? salahkan la aku punye broadbengong aku tuh. aku tak bleh nak upload gamba maaaaa....siapalah theorangelily tanpa gamba, hehehe <<---dan dan tang ni nak kene ader gamba plak

30 hb hari tuh (suda lame baru mau keluar cerite...), teman sebilikku, cik puan aida tlh selamat menaiki keretapi kapal terobang menuju ke dublin. beliau akan melanjutkan pengajian nye dlm bidang fisiologi mikrobiologi di peringkat PhD *wawahhh...syiokkk!!*

so, aan pegi le ke klia untuk menganto beliau. tp nye nganto pat klia le..takkan nak nganto sampai dublin kan?? enggak ada fulus ya..

before gi kat tmpt aida n famili die melepak wat kali terakhir sebelum beliau berangkat, kite mamam dulu. mamam kat beger raja *king daaaa*. sekali ader sorg mamat ni membuat cobaan nak mengurat. aan buat bodow je la kan *lam hati berkate : mahap banyak2...i'm single but not available ya?? hikhik*. cik ditmercury la jadik mangsa mamat inew

ya..inilah die mamat berbaju oren. comel kan??? hep hep..bukan yg baju kunen. ituh apak die daaaaa

ni la die cikpuan aida bersama lakinye...en adi. sian en adi ditinggalkan keseorgn di mesia *matikla 5 bulan...cintaku tertinggal di malaysia katenye*

so..babai aida. sob sob...sedih ni..hukhuk

last sekalik nak tunjuk. amboi cikaida...hang nak pi dublin kasut kilat2 bulih buat cermin muka ha???hikhik

note for cikaida in case kalo bukak blog ni : belajo rerajin okeh...jgn nangis sokmo...

4 comments:

Diana-k said...

uiii kasut....senang takyah pakai cermin nanti..hiksssss

ak_0143 said...

sampai ke kasut ekau snap ek makcik.. haha
aku tak marah ko la...
saja je bikin situasi!
muahahaha

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to diana-k : takot tak jumpe cermin kat dublin. hiks..*matik aida marah aku*

misstheorangelily to ak_0143 : hehehe..blogger beb..

cikaida said...

hamboi aan..
perli maut punye..

cess..

nnti bkk blog i k!!
miss adi sgt!!