Thursday, November 20, 2008

huwaaaa

Thursday, November 20, 2008
kulit muka ku pada 18 nov 2008




dan ini pd 19 nov



19 nov ni juge la aan gi klinik kali ke-2 sbb sehari sebelom tuh dah dpt ubat but makin teruk plak. last2 aan kene injek..kat pungkoq plak tuh. huhu

makin teruk kan? huwaaa..gelak la korang. mencik taw. tensi betul!!! tak penah muke jadik gini. dahla alegik ni naik kat muke n leher aje. huhu..tensi tensi. mmg konpiden level down tahap gilos ah!!!!

akan dihapdet rupe ku nanti2

8 comments:

DRshairah said...

Ciannye lah kat budak nama aan neh..
ish3.. tula, org dah kata, jgn salu buat salah dgn sheera, nnt kena tulahnye.. harharhar

dah2, p minum ayer kelapa byk2. mandi air yg abah ko kasik..jgn salu garuk2 muka tu..isi bedak dettol yg aku bagi tuh kalu perlu taw?

hehe

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to DRshairah : cehhh..banyaklah kau!!!

banyak nye pesanan koooo

MaKaii said...

bedak dettol? mcm hakmilik khair je tuh.. hm,kepada a'an,semoga kurangla bengkak di muka mu.. semoga juga kurangla bengkak di hatiku.. waiceh!!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to MaKaii : mcm kenal aje ni

ape kene mengene bengkak di hatimu yeh?

Just Nis said...

alamak, harusss alejik mende2 ni kannn..

yup, wajib berpantang makan taw.. kang jadi lbh teruk nnt.

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to just nis : tuhla..mencik tol laaaa

~ mizzAmy ~ said...

~ dah okeyh ker belum muka tuh? kalau duk area KL nih, amy leh suggest skin center. ~

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to ~ mizzAmy ~ : skin center? huik..mahai dak?