Wednesday, November 26, 2008

pesanan penaja

Wednesday, November 26, 2008


kalau nak pegi litar lumba, adalah dinasihatkan kpd anda2 untuk membawa barang2 seperti berikut

payung utk memayungi anda drp panas esp kalau dok kat tmpt tadok berbumbung. kang terbakor

ear plug. kang pecah plak gegendang tinge korg. dan2 jadik p*kak. alternatif : kapas kalau tak sempat beli mahupun nak jimat RM. ngeh ngeh

kipas : sape tak bawak merasalah korg mcm masuk lam oven

makanan dan minuman secukup rasa. mahal weeeehhhhh makanan jual kat sane. mee goreng sume 6 hengget ke atas. kopok lekor 5 keping seploh hengget kot..

spek mate itam *kalau rasa2 mate bley tahan dok kat padang pasir...takpela*. aan buang tebiat bersunglasses sepanjang race tuh. panas maaaa


duit secukup rasa... kang2 kalo lapor bulih beli makanan yg mahal ittew

sekian pesanan penaja... aan pon kene take note. ohh.. tambahan : sunblock yehhh. itam udah guwe nii

6 comments:

Чикгу Жаве the CJ said...

thanks info.. perlu ke aku beli benda2 tu kalau tgk kt tv.. hehe

puterikurekure said...

nanti, bila2 a'an ada tiket free lagik, bagitau okeh!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to CJ : perlu2.. kalau rase dah buang tebiat

misstheorangelily to puterikurekure : okehhh..no hal punyeeee

Chekgu BaniHassim said...

ape best tgk live kat circuit dgn tgk dlm tv??
dlm tv bleh tgk sume angle, sume sight...
kalau kat circuit xbesh...
xpsl2 jadik pekak jadian kan???

jadi, tgklah dpn tv...hehe..

ellyn said...

sgt berguna pesanan penaja iteww...

aan, amik award kat blog akak eh

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to chekgu banihassim : best sbb ntah ye.. gi dulu baru tau laaaaaaa

misstheorangelily to ellyn : hehehhe...saje je letak

okeh..award laju je aan amik. hehe