Wednesday, November 12, 2008

mari ke taman negara part 3

Wednesday, November 12, 2008

wokay...tmpt dituju seperti yg diceritakan lam entry semalam adalahhhhh......

tunjuk dulu gamba jenjalan yek.. makcik janet ni tak pnah jumpe busut kot. hiks

aisay..taula tangkap cintan. toksahle merosakkan pokok tuh. korg jgn buat camni taw....eceh<--pencinta alam la kononnnnnn...hiks


jeng jeng jeng...suda tibaaaaa

gua telingaaa bukan gua kaki bukan gua tangan. tp T.E.L.I.N.G.A

entry gua yg sempit dan gelap. hukhuk..mcm menakutkan

pakcik n makcik collin kensel masuk.. takut ketaq lutut lam tuh..hikhik

kenape namenye gua telinga?
mengikut cerite yg sampai kat telinga kami yg diceritakan drp mulut encik jo *die ni mcm keje kat taman negara tuh laaaa*...die gua ni ditemui lam tahun 60-an. pehtuh dulu2 sokmo jumpe telinga org lam tuh sbb pak belang dok lam gua tuh. yg tggl hanyela saki baki manusia yg dimakan iaitu telinga...betul tak betul wallahua'lam

p/s : tp kan..musykil ah...ngape ar ghimau tuh makan tulang belulang kasik licin tp tak makan tinge? adekah die geli ngan ta*k telinge? sape ader jawapan? @fikir@fikir@fikir

2 comments:

ditmercury said...

aduhai cik aan..

ader ke itu makcik colin?? :P:P:P

pakcik colin n makcik janet ler :P:P:P

theorangelily said...

misstheorangelily to ditmercury : ala..buat2 betul aje :)