Sunday, November 16, 2008

yeh yeh

Sunday, November 16, 2008
mase bulan posa kan aan kempunan nak pi kat sini kan. igt lagik tak? tak igt? aih....ilang ingatan betol lah korg ni. hahaha

kasik pendek cerite...aan telah pon berjaya menjejakkan kaki ke situ. ohoooo..korg kate aan jakun erkkkkkk? fedulik hape ai. yg penting aan suda berjaya makan ituh steamboat pakcik johnny. suke betul mkn mende2 camni.... wpon dtg2 ala2 blur plus takot2, maklumla tatau cemane nak order...mende ape nak order plus tak reti cemane nak rebuih2 mende2 tuh. but, who care? sape pandang lantak ko la aku tak layan. layan makan lagik ngam. ehe

apela incek akbar ni..ini pon nak amik ke gambar nye? haihhh..layankan aje pakcik ni

ai like this. penambah perise...owhh..ini juge bukti kami berjaya ke jonis

prawn yg besar2. suke suke

ai like vege. deswai ai like steamboat n yong tau fu

abihla apek2 ngan nyonya2 geleng pale tgk aan pakai chopstick. mcm kayu yg keras ngah pegang chopstick. aihhh...kurang latihan laaa

yg pasti..kedai ni lagik sedap dr kedai yg ini. sudah semestinye...sbb ku kene bayor rege yg berganda kannnnnnn. kalo tak sedap, aan bersilat kat jonis tuh. hehe


2 comments:

lil^RED799 said...

time ni laaaaaaaaaaaaaaaaa ko nak tunjuk jonis kanNNNNNNNN???

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to lil^red799 : aisay..rilek ah kak. hikhik