Wednesday, November 12, 2008

mari ke taman negara part 5

Wednesday, November 12, 2008


penat gile tau masuk lam gua telinge tuh. tp ituh antara pengalaman yg x dpt dilupakan... banyak lagik aktiviti menarik kat sana. so, sesape nak pi bercuti...pi la sane. tp sesape yg tak suke adventure...errr..mungkin perlu ditimbangkan berpuluh2 kali. kang nyesal hantuk2 pale kat dindings plak.@damn hiks

okeh. next activity was nite walking. huiii..mcm serem aje jnjalan kat utan memalam ek? kang2 ader plak suara sahut-sahutan. ishhhh korg ni.. mane aderla.@takbole ader la trek die. kite jenjalan meredah utan tepi2 aje

motip letak gamba ni? tatau..no answer

muke2 eksaited ni..amende la kan?

la...ranting kayu? oit oit..salah tuh..bukan ranting kayu..tp inila namenye belalang mekah ke amende tah namenye. bile dipegang otometik jadik ranting. magik sunggoh

mlm tuh gak kami pi tgk sekumpulan rusa kat dekat2 situh. ruse2 ni kat 1 kawasan padang dipanggil salt land . salt land? tmpt ni ader banyak garam..deswai la natang2 tuh dok pi situ sbb nak dptkan garam2 tuh *matikla banyak selulit ruse2 tuh...high salt gituh. hahaha*

ader jugak jumpe cendawan fluorescent. berkilau2 kaler biru lam gelap. kat lampu terang...elok je cam cendawan biasa...tak dapek nak amik gamba sbb tak reti cemane nak setting nye. ngeh ngeh @adil@adil

4 comments:

zaidi Zainal said...

i kena tagged i tagged u pulak

Beruang Madu said...

ada rusa?? ada dapat tak daging dia? bestnya masuk hutan ni kalau dpat daging rusa nih... yang tka bestnya tu... errrr serammmmm!!!! Abg Bear ni beruang zoo.. memang lahir kat tengah bandar... takut ler masuk hutan

ditmercury said...

motif ltk gmbr??

itu adlh stick insect yer tuan2 dn puan2...

alah.. menatang yg ruper cam ranting tu....

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to zaidi zainal : ohh..terime kasih. akan ku simpan wat pekasam dulu yeh..hikhik

misstheorangelily to beruang madu : daging rusa? aisay bang.. kang kene masuk jail plak kang

misstheorangelily to ditmercury : ohh..stick insect. silap la plak. belalang mekah yg se lagik erk