Tuesday, September 2, 2008

fruity part 2

Tuesday, September 2, 2008
ini sambungan kisah si ahmad azmi ittew. mari kite layan gamba2 die kat LCCT eh..


beriye nau die nak amik gambo ngan mende ni.


siap nak panjat. haaa...banyak la ekau bang!!kang buat malu acik engko jela


aisey..tataula kan. die ni sejak bile pandai posing2 ni. yg penting..die mmg suke bergambo


meh ngan acik meh


ngan acik lagi...

errr...kalau kome nak tau, budak ini ader ciri2 mat romeo tau!! hish, bahaye jugak ni. perlu dikawal. ngapenye ckp camtuh? haaa..contoh

(1) ade ke patot penah sekali tuh bile ader awekz2 lalu depan die, die bulih jerit, "pheewwwitt, awekkkk".
(2) mase kitorang kat gabai, die bulih tak ngurat sowang budak tanpe kitorang sedor. my mom pasan pehtuh tanye die, " ko ngorat sape tadik bang?" die pon malu2 kucen. duhhh...bahaye tak?

tp, kurang2 nye die ni peramah la kan..hehe

2 comments:

cikgooden said...

apasal la kau nih loading gambaq mcD pulak dah!.............

aku cukup suka burger dia! tembam and gebu!...(nak kena ajak akak ngan adik pegi McD malam nih!)

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to cikgooden : nampak gaye..bulihla kami jadik duta McD. patotnye sape2 owang beso McD kene bace statement nirh. muahahahaha