Monday, September 22, 2008

tunjuk skill

Monday, September 22, 2008

kenal tak amende ni????

tak kenal ke? buat2 la kenal korang nih...


apekah fungsinye????


taraaaa....tere tak diriku? ngeh ngeh...:puteh_12:

saje je kan...ai nak bergaye di hari raye...muahahahah..sile jgn jeles. buat hape buat sendiri ngapenye tak beli??? saje utk kepuasan diri disamping dpt belagak ngan org kampung plus korang semua...muahaahahah<---kejiiiiii!!!! @adil

p/s : baru nak stat ni...sempat ke tak wehhhhhhhhh:puteh_11:

8 comments:

Zaidi Zainal said...

mmmmmmhh terer nya

ayusolo said...

aan...kita nak hantar jahit dgn kamu leh tak??...takpun ajarlah ker...jahit sembat pun org tak gheti tau...hahaha...

puterikurekure said...

rajinnyeee......
insyaAllah..sempat je tu.
:)

a^T04 said...

a'a..insyaAllah..sempat

lily lotus said...

kretip..

an.wardrobe said...

www.an-wardrobe.blogspot.com has been updated! Skip over to see what I mean! So be sure not to miss it. :)

Just Nis said...

tu jahit kat tepi2 lengan baju ekk?

rajinnye dia..

tp kite yg level mami ni xleh la nak bermanik bagai, haruss tercabut bila da bz btarung ngan yana tu..

hehehe!!!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to zaidi zainal : err..nak riak ke tak ni. hnsfff..hehehe

misstheorangelily to ayusolo : belum menerima sebarang tempahan..kalau nak belaja bulih saje...hehe

misstheorangelily to puterikurekure :rajin? sebenarnye cam hangat2 tahi ayam..huwaaa

misstheorangelily to a^t04 : amiiinn sempat. kalau tak bersilat la di malam raye

misstheorangelily to lily lotus : errr..main letak2 saje

misstheorangelily to just nis : hahahah..saye memahami...yana musti lebih tertarik pd beads kalau ader..hiks