Wednesday, September 24, 2008

saye sudah pergi

Wednesday, September 24, 2008

kepade cik lil^red799, wpon saye sudah bgtahu anda, ttp jugak nak announce sesungguhnye saye sudah pergi ke carls jr ituh. gile gigih gi midvalley semate2 nak merasa jugakkk okeh

bukti suda jejak ke kedai ini

aan order amende tah...superstar cheese beger. ape tah ke namenye..lupe, maklumle 1st time makan kan. incek akbar makan femes cheese burger. sikit review pasal mende2 ni...

1) rege mahal lagik drp McD n beger king@duit
2) rase maveles gile meninggalkan incek McD n BK jauh di belakang...@satu
3) saiz super duper gile gedabak gadang punye beso
si farihah pon x sound awal2..huhu@sealed

marilah melayan gamba2

kentang2 ini sedap gileeeeee

mine...

me yg struggled membukak molot..tak muatttttttt.....!!!!!

his

keluar2 aje...sms ngan si farihah ituh. haduh...kenyang sampai tak leh jalan senak pewut rasenye *org yg makan banyak cam kitorg pon suda senak okey!!* . yg tak bleh tahan..ader awek cino kurus lidi aje budaknye...makan big size rilek gilo. gua punye medium size saje..apekah diriku suda mengurus???wakakakakakakak@ayuk


kesimpulan utk kami : the 1st bite is heaven, the last ten bites = suffer

gilo kenyang...rasenye tamoh dah jejak situh..sesak napas ngabihkan

4 comments:

puterikurekure said...

bestnye!!!
kat mana ada carls jr ni ek?

lil^RED799 said...

hahahahhaha aku soka aku soka....weh...sentap weh... lama tak mkn cj! nyum nyum

ayusolo said...

kiter pun baru g mkn gak hari ahad hr tu...dkt OU lah..sedapppp...nyum nyum...

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to puterikurekure : kak..kite tatau..tanye nu ..farihah ngan ayusolo tuh..

misstheorangelily to farihah : ko suke? huhu......aku tatau nak kate hape...kenyang sgt..serikkk

misstheorangelily to ayusolo : OU? wawahh..ader jugak erkkkk??