Thursday, September 18, 2008

tolong sayeee!!!

Thursday, September 18, 2008

:puteh_1:lihat pd bulatan merah ituh..sgt banyak rupenye cuti saye...

hahahahaah...sungguh jahat saye ini mau mendengkikan mereka yg cutinye suda tidak banyak@setan

10 comments:

nshikin said...

hoh apa lagi.. amik cuti.. amik cuti raya lelama. Bior orang len dengki.. keskeskeskes :))

atty's said...

APALAGI..APPLY 2 MINGGU CUTI RAYA

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to nshikin : aah ye....bulih meronggeng ronggeng..

misstheorangelily to atty's : x melampau ke kak erk?? 2 minggu....errrr

puterikurekure said...

wah2...
bestnye diaaaaa........

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to puterikurekure : hehhehehe..jeles yek??besorkan tak??27 hari tuuuu

ayusolo said...

kita tak jeles lah..sebab kita pun ader cuti byk cenggitu...ahaksss...

JOHARI JALINAS said...

aku pun xjeles sbb aku apply cuti seminggu utk raya. cuti tahun aku masih berbaki 22 hari.

Zaidi Zainal said...

nasib baik aku nak cuti tak payah apply kekekeke....ada berapa ari lagi cuti yek......suka hati...nak berapa hari .....hehehehehe

lily lotus said...

alang2 abiskan jer one shot!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to ayusolo :ohhh...gagal menjeleskan ayu nmpaknyeeee

misstheorangelily to johari jalinas : sile alert n besorkan gambo..cuti saye 5 hari lebih dr anda..hahahaha

misstheorangelily to zaidi zainal : kerek lagik dr aan ni!!huhhh

misstheorangelily to lily lotus : errrr...mcm ganaz je pulok kan abihkan 1 shot. hehe