Thursday, September 11, 2008

rehat di bulan posa

Thursday, September 11, 2008
semalam time rehat..kami -aan-ditmercury-aida-joe- pi ke warta bangi. tujuan utama, nak pi outlet avon kat kompleks diamond seblah warta tuh. saje nak jalan2 sbb mcm byk promotion. aan n aida nak tgk perfume ape ntah name die. sekali sampai sane..duh..frust menonggeng. salah bace rupenye..ingatkan mggu ni. mggu depan rupenye *tuhla aan, aida kate mggu depan degil tamo dengo!!*

maka akhirnye kami pon berjalan2. si joe dpt baju t-shirt selai lam warta.

pehtuh kat luar ader 1 kedai yg jual mcm pewangi bilik, lilin2..besh la jugak masuk kedai ni.suasana die kelam ala2 romantik gitu. bunge kering pon ader jual kat sini, ape ke namenye..lupe da...betul2 seblah warta bile keluar ikut pintu tepi die..maka, mari kite mempromote kedai ini


errr..muke die lagik


ui..sape di sebalik bunge oren tuh?hehe

tgh2 mengambik gambo, terdengor plak 1 sore," kak, x bleh amik gambo kat sini". uiks..terkedu ko. lam ati kate, "aku bukan nak buatpe pon. aku siap nak tolong promote kan lagik!!!" malu sehh..@oops
canteq kannnn lampu2 cenggini. gambo curikkk setelah kene sound. dulik hape haku!!@sombong


9 comments:

sepet a.k.a zack_u said...

hehehe...
xpe2..
kate blogger yg tegar gituk..
bia je org kedai 2...
wat xtau..hehe!!
larat ke pose2 ni jalan2..
haus2...

oRanGeLiLY said...

huhu, kene tebalkan muke la pasni yer?hehe

uik, harusla larat..kalau tak meroyan kebosanan

JOHARI JALINAS said...

larat je. kita org siap petik buah limau kat rumah tumbuhan ukm.

JOHARI JALINAS said...

aan make up ko bukan dah tebal ke. hehehe

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to johari jalinas : errr..mane ade tebal pon. dengki la tuh

JOHARI JALINAS said...

farhan..xde org komen pun pasal aku.

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to johari jalinas : urmmm..dorg malu kottt

lily lotus said...

bosankan klau org tak kasi amik gambar ni..poyo jer bkn nak eksploitasi pun :D

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to lily lotus : tau xper..mencikk je