Tuesday, December 30, 2008

ape yg saye jumpe

Tuesday, December 30, 2008

*bengang malam td sudah hilang*

kat potluck ni mcm2 saye jumpe org. tp...as i said, i'm too shy to mingle around with most of them. bukan menyombong diri okeh. ntahla..sometimes aan bulih jadik org yg paling peramah di donia *x caye tanye farihah ke..ayusolo ke..kan kan kan??hiks* but at the same time, saye bulih jadik org paling malu nak bertegur sapa ngan org yg baru dikenali *shy2 cat. hiks* tp sile AWAS!! once ai kenal..siap korg ai buli okeh..

so..sebagai langkah selamat, kite berkenalan ngan org yg kite slalu berhubung di alam maya. hikhik. so..lenkali sile la tegur saye. saye ni pemalu *tp malu ai tak sekritikal incek akbar yeh. motip kutuk die??hahaha*

okeh, meh kite berkenal-kenalan ngan manusia2 di bawah. hehe

ini la abg zaidi farihah oiii. ni anak die yg takmoh ngan aan. dah nak balik baru nak babai2 bagai. si cute farhaneez

ini diana-k yg ader skandal ngan datuk k. muahahaaahha. eh, korg jgn gatal2 okeh, die sudah ader abg bojeng

cik ayusolo yg mcm dah tak solo *pinjam ayatko farihah*. korg bagila ape2 berkaitan panda, pasti beliau hepi..larikkkkssss

another 1 GBM : kak mayangsari


sudah terang lagik kan bersuluh. tgk lengan beliau. A.Y.U. tp akak ni glemer ngan name ayuthesun

teman baru : kak sue bersama anak manis nye, sufiah. incek akbar suke wooo ckp2 ngan akak ni. jelez ai. heheheh









umimia dan anak daranye yg memiliki rambut menawan. err...gamba tgh terpaksa di'crop' kerana terselit gambaku yg menawan..ngeh ngeh ngeh













sape tak kenal ini pompuan merah angkat tangan??????? sume org kenal kan? glemer ma..

ngaaaa..lagik nak tunjuk gambau2 makanan. uihh..melimpah ruah okeh. aan ni 1st time join potluck. bawak karipap sadin yg x rupe karipap. gelabah sbb rasanye mcm sikit je ku bawak. rupenye banyak nau makanan hari tuh yek*yer...karipap sadin ituh saya yg buat. homemade okeh.*

karipap ni pon ader kisahnye. aan buat ngan gigih nye jumaat malam sabtu tuh sbb bajet2 sabtu pg mesti malas nak bangun awal. hehehehehe. so..siap2 masuk lam tupperware n simpan lam fridge. tp yg sengal nye kan, si aan ni punyela sangap, tak goreng separuh be4 simpan lam fridge. bile time nak goreng..abihla melekat2 karipap tuh antara satu sama lain dan banyakla jugak yg terbarai isik sadin tuh *ni incek akbar yg kene abihkan yg dah terbarai. ahahahaha*. yg dibawak pon kelimnye udah takderk rupe, walhal aan kelim comel2. hukhuk <<--pengajaran utk diri sendiri. tp kan..ader sok sek sok sek kate karipap ku sedap okehhh... lalalala. berbunga2 riang*.*hati girang oh..incek akbar jugak menyumbang muffin. tp kan..ituh muffin ah, buat kat kedai. hikhikhik

makanan yg banyak amat sgt

yg paling aan tak percaya..budak diana-k ni buat kueh tradisional beb. cayalahhhh. lepat pisang!!! sodap weh. eh, diana, aku igtkan kau bawak kek cokolat ko. mcm teringin plak tgk kat meeting GBM ko bawak kan *diana..sila amik note k? hehe*

oh..last sekalik, saye suke pat ni. nak perkenalkan geng baru aan. kerek ooo die ni. bile tanye "kite geng kan??" ngan lajunye die geleng2 kepala. tp bile last2 babai2 tak brenti...
aan : nanti kite jumpe lagik ek??
budak tuh : okey *sambil babai2*

ha..ni la die. anak dara abg zaidi..farhana namenye. kiut kan???

si farhana ni, tiap kali nak tiup buih2 tuh panggil, "auntie..tgk, dpt bulan " . bulan tuh, die refer kpd buih yg bulat2. aih, rindu pulak ngan budak tecit ni

p/s : ak, sorry yeh..gamba ko takderk lam kertu memori aku plak. ko kene menonjolkan diriko lagik sampai jadik perhatian lensa kamera ku hokey. hehehehehe


5 comments:

ak_0143 said...

hahaha
wa tak kesah la...
ala, kita pown tak mingle2 hari tuh...
kita mingle2 ngn owang2 single je!
haha
takpe..
mybe next time...
next time mesti tak cukup entri mau letak gambar!
haha

btw, apsal sume gambar separuh2... efek ek??

ayusolo said...

wey...jgn di seru nama panda...dier takder...dier jauhhhh...huhuhu...

aku mmg peramah terover sikit...PR aku bagussss...hahaha...

nice meeting u anyway...:)

Diana-k said...

oit aan..nak cekelat cakee?? bleh2 aku buatkan...wehhh tapi exchange aa ngan kipap sardin ko...aku tak meraseeee ok ari tuh....... uuwaaaaaaa....!!

lil^RED799 said...

kalo ko tak nak goreng separuh dulu pon buleyh...
ko alas plastik kat pinggan/ dulang..... susun karipap tu jarak2...beku kan kejap.....separa beku pon tak pe... pastu baru susun dlm tupperware n simpan dlm freezer memolek

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to ak_0143 : bakpe nye aku nak letak gambau ko bebanyak??heheheh

gamba separuh2??? sile tanya org len. heheheh




misstheorangelily to ayusolo : ele...rindu la konon. ahahahaha
nice meeting u too



misstheorangelily to diana-k : nak nak.. apsal ko tak makan karipap enak ku?nak marah niii. hikss



misstheorangelily to lil^RED799 : ohhh..ye ke?? ohh..camtuh rupenye. baik2, nanti aku buat