Friday, December 5, 2008

my pet

Friday, December 5, 2008

autobiografi : saye yg bername keba

name saye keba. saye baru berusia sehari di rumah baru saye ini. tuan saye membeli saya dengan rege 2 hengget aje di kompleks diamond dekat warta bangi. sebelum ini saya didisplay di dalam bekas buruk oleh tuan punye kedai. mujur saya memiliki body yg seksa seksi yang menyebabkan tuan saya tertawan hati lalu membeli saya

tuan saya sgt baik hati. beliau tlh membeli kan saya makanan khas untuk ikan spesies saye wpon rege nya pat kali ganda drp rege makanan ikan biasa. saya sgt terharu dengan kebaikan hati beliau. kalau x salah..nama tuan saya ialah aan.

beliau juga sungguh baik hati. beliau menempatkan saya di dalam balang cantik dan diletakkan di sudut bilik beliau. beliau juga tlh meletakkan pokok di dalam balang tesebut. saya sgt suke main sembunyi2 ah cakkkkk di sebalik akar2 pokok itu

tuan saya tlh consult ngan member die iaitu cik sheera utk memberi name kepada saya. akhirnye beliau memanggil saya nama "keba". katenye bersempena name incik akbar. so..die kate kalau ngah marah incik akbar..die akan marah saye *huhu...matila saye...!!!*

inilah kisah saye

p/s : incik akbar..jgn mare aaaaa

3 comments:

Anonymous said...

satu hari safwan ckp kt aku:

"ayah, safwan tidurkan ikan"

"tidurkan ikan?. dia tidur kt mana?"

"atas tilam le ayah. safwan selimutkan dia"

"haaaaaaaaaa?"

aku berlari dptkan ikan. dan....

dush!. ikan tu betul2 'tidur!'

chekgu Bani Hassim said...

haha...
mofif bagi name keba??
nak rase slalu dkt di sisi ke??
hehe...

ni ikan yg ckp ke tuan ikan ni yg puji dr sendiri??

theorangelily said...

misstheorangelily to cikgu jawe : wahahahahhaah..sungguh dramatis anakmu wahai CJ. selamat ikanmu

misstheorangelily to chekgu banihassim : sebab senang kalau aku ngah marahhh..hahahah

ikan tuh yg ckp, die bisik kat aku, masukkan lam blog aku. muahahhaah