Saturday, December 27, 2008

tayangan

Saturday, December 27, 2008
saje je nak bg uol makan ati. ni atas arahan incik akbar okeh soh tayang pat sini. motipnye idakla teman tahu. pi tanye die motip sebenor

white for me, black for him

dtgnye dr jusco cheras selatan. silver aje. gile ke ape nak beli emas. mcm nak bertunang plak. incik akbar tuh gelik2 plak nak pakai. sape soh amik yg gituh. org soh amik plain, nak jugak sama ngan aan kan.. pastuh malu nak pakai. haaa, harusla aan memetir *bersuara dengan high pitch*

rege die..murah aje. pastuh amoi kedai tuh kate,"ada org buat cincin tunang oo ini mcm". adus amoiii, yg ko pi kate cenggituh kenapenye. matikla esok aku nak bertunang ke kawen ke...aku dpt cencen murah!!!!!!!!!! *incik akbar dah pasang niat ooo nak bg aan cincin camtuh je..hukhuk*

psttt..ini namenye nak kasik uol kembang tekak tgk keserasian kami. hahahahahahaah




4 comments:

Chekgu BaniHassim said...

huhu...
nk bgi cincin silver je??
baik kebo bagi ko cincin yg buat dr tutup tin coke tu, kan lagik murah..
haha..

kalau dah rashe sherasi bershame..ape lagi?? :D

ps: nice ape kalau ade batu sikt cemtu..idokla plain sgt...

seri_singgahsana said...

soooo romantic..

Asz said...

berkenan le ngan yg putih ... nmpk suuuwwiiitt sgt ...

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to chekgu banihassim : aaaa..ko janganla bg cincin tutup coke tuh. sedih aku. kensel terus!!

ape lagik?? buat2 xpaham niii.hehe

misstheorangelily to seri singgahsana : romantik ke?? hikhik. saye yg romantik. die tak. dan dan kannnnn

misstheorangelily to asz : haaa..meh beli meh. ader je yg laki punye pon kaler putih.

p/s : suwit sbb orgnye pun suwwiiittt. hehe