Saturday, December 27, 2008

sticky mode

Saturday, December 27, 2008


kawan2 di sane...
saya adlh sgt berdebar2 okeh. kenape? 1st time saye nak bersosial di potluck party blogger okeh. harus ke saye memalu. ataupun haruskah saye selambe kodok di hdpn ramai org *alert, aan dan incik akbar pemalu orgnye. :P*

cop2..ape kes aan promote pasal kitorang plak kan???? hiks, ampon ya. yg bebeno nye, nak gitaw, kak red ader wat potluck ni. yeah, POTLUCK WITH REDMUMMY.COM. ala...takyahla kot nak menguwar2kan sape kah manusia yg glemer bergelar kak red ituh. korg dah kenal kan kan kan??? tak kenal??? ha...pi terjah blog die okeh... klik di sini

potluck ni natang ape?? errr...aan pon tatau. sape bulih tolong aan explain? yg aan tau..jumpe2, bawak mamam2. kite borak2, polok2 *sile alert : polok laki pompuan bukan mahram adalah haram <---cewahhhh...peringatan tuhhh*.

bab mamam2 tuh yg paling best tuh. ko makan makanan aku, aku makan ko punye makanan. kire ni sesi berkenal-kenalan la. ha, gituh. ha, sape yg rase2 tingin nak jumpe kitorg live, sile la jgn malu jgn segan k?? nak harap tgk muke kitorg lam blog?? oh nehiiii...maybe 2-3 thn lagik ke???


melalut plak. ni details di bawah ni. sile bokak mate luas2, amik pen, amik planner..tandakan ngan jelas okeh??

tarikh sebenar bukan tipu punya : 27 disember 2008 (Sabtu)
waktu sebenar : 4pm - 6pm
lokasi menarik : taman putra perdana presint 1, putrajaya
bayaran : FOC. xpaham? free of charge laaaa... kalo nak bayor sile bayor kat aan. hiks

map kalo korg tatau kat mane lokasi sebenor

cume mintak kerjasama bawak makanan k? kang ko pandang aku, aku pandang ko..melongo. kan ke best kalo berborak sambil krup krap krup krap gituh. lebih serasi org kate..

plz email your attendance kat komiti yeh... potluck.redmummy@gmail.com bersama perkara2 di bawah ni

Name :

Url blog kalau ada :

Nick yang selalu diberi di dalam redmummy.com jika anda bukan silent readers:

Jenis makanan yang akan dibawa:

Jumlah kehadhiran: (kalau single nak bawak mak ke adik badik ke, yang kawan nak bawak berkawan2 ke ha gitu)

Mobile No:

p/s : aci takkk..incik akbar kate, masak simple2 aje. kat sane kite makan makanan org<<--xikhlas betol incik akbar ni. sekeh die!!





13 comments:

fezarena said...

sepantas kilat...bagussss...:p

theorangelily said...

misstheorangelily to ayusolo: hahaha..aku kan efektif.

Anonymous said...

makan2????? insyaallah saya mari sekali kot

Anonymous said...

sat.. aku pikir sat.. nk pegi ke taknak. haruskah aku dedahkan identiti ku? huhu :))

theorangelily said...

misstheorangelily to zaidi zainal : ehh...datang la ekk.. bawak anak2 ngan isteri sekalik. bulih kite jumpe

misstheorangelily to cikgu jawe : ala..jomla cikgu. bulih saye nak jumpe safwan

Diana-k said...

hai kak...hiks..dup dap dup dap nih nak jumperrr...ahahahhakss....

theorangelily said...

misstheorangelily to diana-k : kak?? ngeh2..ke kite sebaye yek????

dag dig dug.. heheheh..jumpe yek nanti. kite polok2

lilRed Farah said...

asal ko jumpe aku tak masak masak pon???
huh!!! menciiiiiiiiiii

theorangelily said...

misstheorangelily to lil^RED799 : errrr..sebab..sebab.. aku nak ko yg masakkan utk aku. heheheheh..bulih tak jawapan tuh??

adenium said...

hi orangeLily.... salam singgah... dah terjumpa kat wedding ceera arituh..:-).... nnt bleh kenal lagik kat potluck party... exchange link?

adenium said...

aan... bawak lah karipap sardin gaks..hahaha

theorangelily said...

misstheorangelily to adenium : kak..kite x buh lagik link. japgi kite buat

karipap sadin??? mmg cadang nak buat tuh..ahaaaa...ni ader pape ke????

Lady Dyla said...

kim salam erk kt sape2 yg hadir..