Monday, December 29, 2008

berita terkini ttg potluck..edisi main2

Monday, December 29, 2008
1st game yg dijalankan adalah utk golongan "veteran", bukan kanak2. game ni namenye red chill. korg imejin..ader 1 kolam yg berais..lam tuh ader batu2 dan guli2. setiap kump ader 4 ahli dan dalam masa semenet, kene kutip batu2 dan guli2 tuh sebanyak mungkin dengan hanya menggunakan sebelah kaki

aan join ooo game ni. kitorg pat org : aan, incek akbar, abg zaidi ngan naim kawan enchekkekaseh si farihah. gilak tak gilak aku ni ha, pakai skirt bulih terkinja2 okeh main menatang ni. dah tuh sekali banyak betul rupenye org amik gamba ku. kak red dahpon mencanangkan diriku sebagai penari zapin *wahhh..ader bakat menari rupenye lam diriku.. hukhuk*. utk ak..ko, sedap ko mengata aku yehhhhhhhhhh.. nanti kau!!!!

diriku yg ayu berskirt dan incek akbar yg oren.
gambar diamik dr ak *die pon amik dr sawanila.com kan???*

kami x menang pon. nu ha, grup ayusolo, ak ngan sape tah lagi menang. benci betul. rasa mcm dah cukup banyak tau kitorg amik batu2 tuh. sekali kaut 3-4 bijik. abih semenet aan rasa mcm dah tadok kaki. kebas!!. sekali kalah. utk grup no-2, bersiap siaga la korg...permusuhan kite akan berterusan di pentas padang.

seterusnye permainan utk org2 beso adalah makan epal tergantung sambil ditutup mate mereka2 yg main tuh. game ni, peserta dipilih sindirik oleh mem besor merah. *seb bek gua tak glemer..so selamat drp jd mangsa..hehhehe*

yg kelaka..enchekkekaseh bulih tak..makan epal tuh, terputus tali die. dahla tipuuu..pegang epal. x aci taw! ni time demam ni. kalo tak demam..mau ngan tali2 die makan. muahahahahha. bulih klik sini utk tau lebih lanjut. farihah buat entry spesel utk kekaseh hatinye.

se..pegang epal. x aci.
gamba diamik dr farihah

pemenang nye ader 2 org sbb buat 2 round iaitu abg zaidi *hebat ooo abg zaidi. mase mmule org lain da gigit separuh die nye epal tak tergigit pon. sekali 1st bite die..ilang separuh epal. hikhik* dan enchekkekaseh *as expected..kalo dah makan sampai putus tali kompom menang*

tengok abg zaidi. mcm2 gaye cubaan nak menggigit kan???
gamba diamik dr
blog beliau sendiri


ni bukan ko ke ak?? beso nye mulut kooooo

yg lain2 adalah acara utk kanak2. ibu bapak tiup belon, anak2 pecahkan. haaa..tang ni aan tak amik pot k. ai single takdok anak lagik hokey. harap maklum!!!

ohh..ader lucky draw jua. pat ni nak majok sbb ai tak bertuah ponnnnn.. hukhuk. menyampah. kenapekah tiap kali majlis pape pon bile ader lucky draw, tak penah ku dapat?? wajarkah ku mandi bunga bawah jembatan???huwaaaaaaaa




3 comments:

lilred @ farihah yg mls nak log in said...

kah kah kah kah ....
AK KAH ITU??
huwhuahuwhuahuwhuahwuhauhuw

ak_0143 said...

wah2... ni hapa ni
sesi membalas dendam ke hapa?
haha

yerp gambar mmg smua amik kat sawanila... beta ada hanset cikai je leh amik gambar!
grup kami - ayusolo, ak, chot, dan kak yaya tak gentar la dengan 'permusuhan' itu... bring it on!!! kah kah kah...
*mesti ahli2 geng tikar puaka bersetuju dengan kenyataan ini*

aduh,... masa mkn epal tuh dah tau da ada owang amik gambar,.. kalo tay betapa buruk hasilnya, memang beta akan tepis2 paparazi itu! haha
again, smua kekalahan disalahkan kepada diana k ok!

enchekkekaseh tak ble bla... demam tuh...

tarian zapin tuh harus dipatenkan.. dikhabarkan, dulu noraniza idris blaja tarian gitu la, dia men celup2 kaki dalam ais...

yerp! kene mandi bawah jambatan gantung!

duh, panjang lak komen... guna ccntion kolej, lambat load... thus, balas dendam mengomen la ye! haha

btw nice meeting-walau-tak-tegur u!!!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to lil^RED799 : aah.. ak la tuh. ak yg sengal. hiks


misstheorangelily to ak013 : ni apsal mcm nak marah2 aku nirh?? hehehhehehe

takpe..ko jadik selebriti epal. okeh ka??

zapinnnn?? hehehehehe..aku kan terer menari