Saturday, December 13, 2008

teluk cempedak

Saturday, December 13, 2008
bukan teluk nangka, epal, mangga, mahupun buah lain..tp teluk cempedak. yup, we all pi teluk cempedak on friday.. best sungguh wehhh

tp belum dpt nak tayang gambo bebanyak *esp gamba ai ngan sheera menggedikz ngan abg2 peniaga kat sane..wink wink*. lupe pulak nak bawak kabel camera. huhu... kalau x..bulih la nak menayang2 sket. ader sorg ni, eceh...ensem la jugak *abihla incik akbar, anda rasa tergugat tak???? sile berikan respon anda serta merta. hiks*. saje jek aan dok kat depan die sambil kenyet2 mate sikit. muahahahhaa, tipu aje. ai sopan santun u, x berani nak kenyit2 mate, kang brother tuh pengsan, tergamam dan terkesima tergoda. hahaha

la ni nak tunjuk betapa aan ngah menggediks lam kete. masa on the way ke TC ni, kami bersaingla pulak ngan 1 kancil ni...nmpak cam ensem!!*selingan : ngah dengo lagu "betapa" by sheila on 7 nirhhh..sodap la pulak*. dan kami ngan sepantas kilat, sepantas kentut tersebar ke segenap ceruk... ckek ckek

yihaaaaaaaa...ai got u. ader sesape nak tuntut kereta ni?? hiks

kenape ha...ttbe rase mengglenyor semacam aje bile sampai kuantan ni???? <<---org2 kuantan, sile bertanggungjawab yeh. muahahahahhhhahaha, matik kene luku ngan incek akbar bile balik bangi ni ha...bukan sambut ngan red kapet, tp sambut ngan parang tajam, korban selepas raya aji. :P

4 comments:

Chekgu BaniHassim said...

Wahwah...haloba ye??
berbulu je encik akbar bace nih..
tp besela tu kalau pompuan baye2 ko nih gelenyar semcam...haha

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to chekgu banihassim : aihhh..abehhhhh tuhhhh..tak gelenyor la laki2 baye2 ko nie????? wekkkkk

DRshairah said...

cik, bukan kancil.. kelisa lahhh

tp, mmg tidak dpt dinafikan bhw lelaki itu kiuuuut sgt;)

ahhh~~ terg0da ai!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to DRshairah : aah la..silap daaaaa...hiks

kan kan kan?? hensem