Wednesday, December 3, 2008

satu-satu

Wednesday, December 3, 2008
mmule nak cerite sikit2 sebelum kehilangan misteri kitorg selama 4 hari ni. errr..kehilangan aan sebenarnye. incik akbar kan selame ni mmg takdok kat sini. hiks

ohh..minggu lepas tekak mcm meronta2 teringin nak makan sate. ohhh...syurganye kalau dpt. dan mmg dah dpt pon. sate hj samuri lagik ko. huh, org bangi ngan kajang kalau tak penah dengo name sate hj samuri mmg toksah le ngaku org sini *wpon kuah die sebenornye idakla sedap bebeno dan sate makin mengecut je rasanye..*

moh kite tengok gambo moh



sekarang secucuk nam posen, tp ni utk yg besa2 je. yg luar besa cam rusa ke ape ke..lain la plak regenye kan. tp as i said la....makin lame makin cenonet plak saiz nye. tp disebabkan tekak ni gatal sgt miang biang keladi...nak jugak makan, terpaksa la aan beli.

mmule nak pi kat kajang. kat stadium tuh. beso sket tmptnye. sekali on the way tuh..mak ngaihhhhhhh. jam tak hengat. terus patah balik pi kat seksyen 1 udah. janji sate. makanye..mengorder doploh cucuk satey ngan sikit nasi himpit. 15 ketul incik akbar makan. seploh aan. errr...15 + 10 = ??? bak kate nabil : lu pikirla sendirik *korg kene tipula wehhhhh..hahaha*

kami juge mengorder ituh sup dr gerai berhampiran. tp idakla teman pasti kedai yg mane. budak kat sate hj samuri yg orderkan. tp berkuah minyak. eiiiii..takmoh den hirup sup tuh. menambah lelemak yg sedia ader.


p/s : pekedai2 sekalian, sile la jimatkan penggunaan minyak..kitorg sakit takleh makan..korg gak susah nanti

lapa a plak

3 comments:

lil^RED799 said...

menyesal aku bukak blog ko!!!!

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to lil^red799 : aihhh...sabo ekkkkk.. ko bulih buat sendirik ape

Tny said...

Satay?! :P~

Mlm ni nk pegi psr mlm cr satay lah..