Tuesday, December 16, 2008

jusco bukit tinggi

Tuesday, December 16, 2008

korg penah gi jusco bukit tggi tak? jarang sekali ku dengo name jusco bkt tggi ini disebut2 wpon ader duta jusco di sini. hehehhe..ampon kak viruspadu.

meh kite nenok2 ape ader kat jusco terbesor di asia tenggara ini *ye..mmg beso n macam2 adaaaaaa*. tp kan, xkosa la aan nak amik gambo satu2 kedai yg ader kat sane yeh. ni gambo yg ttbe nmpk cam menarik perhatian saje. hehe

kedai ni mcm best. barang2 comel. 02 : 30 maksudnye 2 barang 30 hengget. ada paham ka???

di sini juga ada apa tuan2?? ya..itu adalah pekerja big apple. suke plak ader creme kaler ijau ngan pink dok sebelah2.

meriah nak krismas

tgk model ittew?? nmpak tak???? abg bangla posing maut sehh

siap ader fairy tale daydream lagik time tuh

dan aan keluar bersama 2 barangan di bawah. murah seh..5 hengget je each. cube korg beli kat luar drp hinode shop...tiap satu tuh dekat doploh hengget k??

nak buh potpouri lam ni.. lawa tak?

ni la tmpt bersemayam si kebo

3 comments:

Chekgu BaniHassim said...

kebo ko apo kabo?
idop lagik?? ko carikla kawan si kebo tu, letak dlm bekas yg ko baru bli nk buat isi potpori tu..

potpori buat tangkap abuk je..dah tu, bagi nama cik aan lak...haha..

Mya said...

sy tak penah sampai lagi jusco bukit tinggi. sebab jauh dari rumah maaa.. hehe.. sy bloghop nie.. salam perkenalan.. :D

oRanGeLiLY said...

misstheorangelily to chekgu banihassim : kebo sehat... aih...banyak bebeno pulak kan ikan aku kang. tp bulih dipertimbangkan.

aku cdg nak beli yg betina buat "kawan", bg name an in un. hahaha

misstheorangelily to mya : jauh ke?? kat mane tuh...

oh, selamat datang n salam perkenalan. nanti kite dtg ek awak punye blog. thanks..hehe