Friday, December 19, 2008

tiba masa

Friday, December 19, 2008


ha..sepanjang arini aan dok tunjuk gamba makanan je kan.. okeh now igt tak entry smlm yg pasal makan ikan tuh. ha...skang tgk plak gamba ni ha...

tgh enak makan..ttbe bukak pat belahan ikan *bile kite nak siang kan kite belah ikan tuh kan kan kan???* terjegul sekor anak lipas yg dah selamat bergoreng. dan dan tuh selera terbantut. aan letak kat ikan tuh pggan sheera *shian sheera jadik mangsa..*. abihkan sikit nasik dan berambus

kesimpulannye : aku membanned kedai bernama "azura" kat bandar baru bangi ini.

5 comments:

Anonymous said...

isk.. ada bgtau/komen kt tokeh kedai tak?. kalau org lain dh panggil tv3. :p

Intan and The Boys said...

iyeeekkkkkkkkk!!!!!!
geli la aan..

chekgu Bani Hassim said...

kembang tekak aku....

lilRed Farah said...

jgn kan tv3....
astro aku panggil
hellloooooooooooo hak pengguna ok
ko igt aku cop duit???
bayar ikan dpt free lipas????
bodoh!

theorangelily said...

misstheorangelily to cikgu jawe : tidak lalu nak jumpe tuan kedai.. amik gamba je.. aah ye, ngape nye tak panggil tv3 ye?? <<---ishh..tak bek tutup periuk nasik org. baiknye aku!!!!

misstheorangelily to puterikurekure : akak geli?? saya lagikla gelik. dahla depan mate..sendirik kene!!

misstheorangelily to chekgu banihassim : kembang nak putus dah tekak time tuh weh

misstheorangelily to lil^RED799 : huhu...aku dpt extra protein plus lagik kitin. buduhhhh